Vergaderen

Vergaderen en overnachten aan de Golfbaan in Drenthe

Vergaderen en golfen

Vergaderen en overnachten met uitzicht op een prachtige golfbaan in Drenthe. De ontspannen sfeer van de golfbaan vormt het ideale klimaat voor uw vergadering. Met een uitstekende keuken en verschillende zalen is dit een niet-alledaagse vergaderlocatie in Drenthe. Wenst u een sportieve en productieve vergadersessie? Dan is vergaderen en golfen in Drenthe met dit 32-uurs vergaderarrangement in Drenthe perfect voor u.

Vergaderen en golfen in Drenthe

Vanzelfsprekend kunt op de golfbaan uw zakelijke bijeenkomst combineren met de golfsport. Of u nu kiest voor een golfclinic, short golf activiteit of golfronde, de balans tussen ontspanning en inspanning doet wonderen. Naast de golfbaan beschikt deze locatie ook over verschillende vergaderzalen voor grote en kleine groepen. Wenst u een intieme vergadering met een kleine groep dan is de vergaderzaal boven het clubhuis en de lounge ideaal voor u. Wenst u een groot evenement te organiseren dan is de evenementen zaal midden in het clubhuis zeker passend. Er zijn genoeg mogelijkheden om vergaderen en golfen te combineren op deze locatie.

Vergaderen en golfen

Overnachten aan de golfbaan

Tijdens uw verblijf zult u accommodatie vinden in de lodges op het terrein van de Golfclub, met in totaal 32 kamers die variƫren van comfortkamers tot executive kamers. De meeste kamers bieden een prachtig uitzicht over de golfbaan wanneer u de gordijnen opent. Voor het ontbijt hoeft u slechts een korte wandeling te maken van het hotel naar het clubhuis, dat ongeveer 100 meter verderop ligt.

Meer informatie over vergaderen en golfen in Drenthe? Bekijk dan hier dit 32-uurs vergaderarrangement in Drenthe -Vergaderen en overnachten aan de Golfbaan.

Ik help u graag verder met het organiseren van uw zakelijke bijeenkomst!

Met vriendelijke groet,
Jet Reijmer