Category

Nieuws

Category

Bent u voor zaken veel onderweg? Dan weet u vast hoe vermoeiend al dat reizen kan zijn. Vroeg opstaan om op tijd op uw afspraak te zijn en de files te vermijden. Reizen met de trein kan dan een goed alternatief zijn alleen ook dit vervoersmiddel is helaas niet altijd even betrouwbaar.

Herkent u zich in bovenstaande? Dan is een Privechauffeur misschien wel iets voor u! Natuurlijk is het niet zo dat u dan niet in de file terecht kunt komen, maar het voordeel is dat u zelf niet op het overige verkeer hoeft te letten en u lekker op de achterbank bijvoorbeeld wat voorbereidend werk kunt doen voor de afspraken die u die dag heeft.

Ook hoeft u zich geen zorgen meer te maken over het vinden van een parkeerplek. Uw chauffeur kan u voor de deur afzetten en terwijl u in de afspraak zit zoekt uw chauffeur een geschikte parkeerplek. Op deze manier bespaart u tijd, maar bovenal veel stress!

We hebben vier voordelen voor u op een rijtje gezet:

Tijdsbesparing
Het is niet zo dat de reis met een privé chauffeur korter wordt of minder lang duurt, maar u kunt uw tijd wel nuttig besteden. Zo kunt in de auto nog even de punten voor de afspraak doornemen. Of bijvoorbeeld uw mail beantwoorden. Op deze manier wordt de tijd die in de auto zit geen verloren tijd, maar gewoon nuttige werktijd.

Ontspanning
Het kan zijn dat het verkeer u veel stress oplevert. De vele auto’s die om u heen rijden. Die bestuurder die niet oplet en ook dat telefoontje wat u nog onderweg af wilt handelen. Het kan dan ontspannend werken wanneer u niet op het verkeer hoeft te letten en u zich onderweg gewoon met andere zaken bezig kunt houden. Of zelfs een dutje kunt doen.

Comfortabel
U kunt er voor kiezen om een privé chauffeur met of zonder auto te huren. Wanneer het zonder auto is wordt u met uw eigen auto naar de plaats van bestemming gebracht. Mocht u er voor kiezen om een chauffeur met auto te kiezen dan kunt u natuurlijk ook een keuze maken in het type auto. Meer beenruimte achterin of wellicht zelfs tv-schermpjes achterin voor de nodige ontspanning.

Veiligheid
Het kan ook zijn dat u kiest voor een privé chauffeur, omdat u tijdelijk zelf geen auto kunt rijden. Bijvoorbeeld door een gebroken arm of andere gezondheidsklachten. Het is dan verstandig om u te laten rijden. Sterker nog het is dan niet eens toegestaan om zelf een auto te besturen.

The Mobility Group biedt kwalitatief hoogwaardige parkeer- en vervoersoplossingen. Of het nu gaat om chauffeursdienstenvalet parkingshuttle services of het volledig uit handen nemen van alle mobiliteit tijdens een event. Met ons track record van ruim 20 jaar bent u bij ons verzekerd van onderscheidende service tegen scherpe tarieven.

Verdiep u eens in de mogelijkheden en buig uw ergernis om tot iets nuttigs!

 

Stel je voor: je krijgt je droombaan aangeboden, maar deze bevindt zich aan de andere kant van het
land… en je kan echt niet op en neer reizen. Verhuis jij voor deze baan?
Natuurlijk is het niet een vaak voorkomende situatie om te verhuizen voor werk. Soms vinden
mensen een baan ver weg die niet per se hun droombaan is. Mensen die werkeloos zijn zullen
misschien ook moeten verhuizen als ze een baan vinden nadat ze lang hebben gezocht. Verhuizen
voor je baan is niet voor iedereen een even zware keuze. Een student die net is afgestudeerd is
meestal eerder bereid om te verhuizen voor een baan dan een volwassen vrouw die met haar man
en kinderen gesetteld is in een woonhuis op een plek waar ook haar sociale kring zich bevindt.
Als het puntje bij paaltje komt en je besluit de baan te nemen, zijn er veel afwegingen die gemaakt
moeten worden voordat je klaar bent om te gaan verhuizen. Om mensen die deze ingrijpende keuze
moeten maken een handje te helpen, hebben wij hier wat informatie en argumenten voor je die
hopelijk helpen bij de keuze.

Verhuizen voor je werk, wel doen?

Als je overweegt te verhuizen voor een baan, is deze baan óf je droombaan, óf je hebt hem hard
nodig. Dit zijn al twee vrij sterke argumenten om te besluiten te verhuizen voor je baan. Het
verhuizen voor een baan moet je zien als een avontuur: een nieuwe begin in een nieuwe stad! Er zijn
kansen om nieuwe vrienden te maken en nieuwe collega’s te leren kennen. Als je het verhuizen als
positieve verandering, zal deze positieve mindset zorgen dat je je goed gaat voelen over verhuizen!
Ook is het leuk om meer te leren over plek waar je naar toe verhuisd om jezelf enthousiast te maken
over de nieuwe stad. Als je al van tevoren weet dat er leuke parkjes en fijne restaurants in de buurt
zijn, zullen deze een groot pluspunt zijn wanneer je de pluspunten en minpunten tegen elkaar
afweegt.

Verhuizen voor je werk, niet doen?

Wanneer je eenmaal gesetteld bent kan verhuizen lastig zijn. Je woonhuis en vriendenkring zijn
moeilijk om op te geven of mee te slepen. Daarnaast moet je eventuele gezinsleden en huisdieren
ook meenemen in een verhuizing. Deze gezinsleden hebben ook activiteiten en vrienden in de
huidige woonplek die ze zouden moeten verlaten om te verhuizen – net als jij. Je moet bereid zijn je
oude leven achter te laten om te verhuizen voor een baan.

Huren of kopen?

Wanneer je hebt besloten dat je gaat verhuizen, komt een nieuwe reeks dilemma’s. Een keuze die
gemaakt moet worden: ga je kopen of huren wanneer je besluit te verhuizen? Een punt om deze
keuze op te baseren is de duur van je nieuwe contract. Als je van tevoren weet dat je een lang
contract hebt, kun je misschien gaan kijken naar een woonhuis. Als je een kort contract krijgt en de
verlenging hiervan nog niet zeker is, is een huurhuis een goede optie. Huren is ook een goed idee
wanneer je op korte termijn moet verhuizen maar graag wat langer nadenkt over een grote keuze
zoals een huis kopen. Dan is eerst voor enkele maanden een huis of appartement huren terwijl je op
koophuizenjacht gaat geen slecht idee.

Staat er binnenkort een beursbezoek of wellicht een open dag op de planning? Steel dan de show met een mooie loper met bedrijfslogo om uw gasten te ontvangen. Dit geeft net even een extra touch en de gasten zullen zich als echte vips voelen wanneer ze over de rode loper uw stand of bedrijf binnen komen lopen.

U kunt deze rode lopers huren bij rodelopers.com. Diverse formaten, kleuren en mogelijkheden!

Mocht u van plan zijn om de loper vaker te gaan gebruiken dan is het ook nog het overwegen waard om er zelf een aan te schaffen en ook dit is mogelijk via dezelfde website.

Soms loop je wel eens op kantoor rond, en denk je tot jezelf: goh, deze mensen weten echt niet hoe ze zich leuk aan moeten kleden… Dan heb ik goed nieuws voor jou, want met een kleine tip kunnen al jouw collega’s er net zo goed uit zien als jij. Natuurlijk zien ze er het beste uit met een klassieke look: met witte overhemden.

Netjes in pak met een wit overhemd

Netjes in pak, we zien het steeds minder. Maar het zou zo een mooie comeback zijn, toch? Iemand die in een mooi pak rond loopt is leuker om naar te kijken, dan iemand die in zijn joggingpak rond loopt. In de meeste gevallen dan tenminste. Maar wat heeft dit met witte overhemden te maken vraag je je af? Het zit allemaal in de combinatie, hoe je een pak draagt en welke uitstraling je daarmee hebt. Een pak moet ten eerste natuurlijk wel netjes zitten, anders schiet je er toch niets mee op. Dan moet het juiste witte overhemd er in. Een optie is dan nog om een leuke bijpassende stropdas uit te zoeken. En vind je een stropdas nou echt helemaal niets? Dan is het voor jou een goed idee om te kijken bij de witte overhemden met  een leuk printje in de boord en manchetten. Als het dan het bovenste knoopje van je overhemd open laat, dan heb je een hartstikke leuke uitstraling. En net als bij stropdassen, kan je  bij deze overhemden ook kiezen tussen een druk of rustig printje. Waar jij zin in hebt.

Hoe voel ik me prettig in een wit overhemd?

Voor sommige mannen kan het dragen van een wit overhemd best eng zijn. Soms schijnen ze door, er komen snel vlekken op en wat als het toch niet helemaal goed zit? Dat doorschijnen, is snel op te lossen. Wat veel mannen doen, is dat ze een wit onder T-shirt dragen onder hun witte overhemd. Dan weet je zeker dat het niet opvalt dat je overhemd doorschijnt. Over de mouwen zit het jasje van je pak, dus daar hoef je geen rekening mee te houden dat die doorschijnen. En ben je bang voor vlekken? Kijk dan gewoon een beetje uit met wat je eet en  waar je bij in de buurt komt. En voor zover als de maat gaat, er zijn genoeg webshops, zoals HemdVoorHem.nl, waar je verschillende overhemden kan bestellen. Als je ze dan lekker thuis gepast hebt en hebt besloten welke jij het beste vindt zitten, dan stuur je de rest terug.

Ondernemen kan vaak een stuk goedkoper. Met deze 7 tips kun jij maandelijks wel tientallen euro’s besparen op jouw zakelijke kosten.

  1. Vaste lasten
    Niet alleen voor huishoudens, maar ook voor bedrijven zijn de maandelijkse vaste lasten vaak een van de grootste kostenposten. Het is dan ook verstandig om hier met enige regelmaat wat onderzoek naar te doen. Je kan bijvoorbeeld gemakkelijk online jaarlijks je energie vergelijken. Zo weet je binnen een paar minuten of je met je contract nog bij de goede aanbieder zit. Door op deze manier jaarlijks alle contracten na te gaan kun je al snel honderden euro’s per jaar besparen. Een slimme consument is een gelukkige consument.
  2. Energie besparen
    Je kan ook zelf je steentje bijdragen aan een lagere energierekening. Begin bijvoorbeeld met het vervangen van alle lampen tot LED verlichting. LED verlichting bespaart tot wel 85% energie op de ouderwetse gloeilamp en gaat zo’n 30 jaar mee. Zet apparatuur ook uit wanneer de ruimte niet gebruikt wordt. Verwarming, lampen en computers kunnen gedurende weekenden en nacht gerust uitgezet worden; verbruiken ze ook zeker geen energie.
  3. Verzekeringen
    Houd de verzekeringen scherp en up-to-date. Wie is er verantwoordelijk voor welke schade en welke dekking heb je nu precies. Het is onnodig om te betalen voor een dekking die je niet nodig hebt of zelfs verzekeringen die al enige tijd overbodig zijn. Houd ook de tarieven goed in de gaten, het zou zomaar kunnen dat je er inmiddels meerdere goedkopere aanbieders zijn. Je kan online gemakkelijk en snel zaken als je aansprakelijkheidsverzekering, inboedelverzekering en autoverzekering vergelijken en er de beste aanbieder uitkiezen. Dit kan je tientallen euro’s op jaarbasis besparen.
  4. Alles-in-1
    Voor zowel verzekeringen als andere vaste lasten biedt een alles-in-1 pakket vaak interessante mogelijkheden. Hoe meer diensten je bij een bepaalde aanbieder aansluit, hoe meer korting je vaak krijgt. Breng bijvoorbeeld al je verzekeringen samen bij de aanbieder die het meeste waar voor je geld geeft.
    besparen zakelijke kosten 2
  5. Automatiseren
    Veel bedrijfsprocessen kunnen geautomatiseerd worden. Deze vaak eenmalige investering levert een constante besparing op lange termijn. Overbodige handelingen worden overgenomen door geautomatiseerde processen wat ervoor zorgt dat personeelsuren efficiënter ingezet kunnen worden.
  6. Schoonmaakplanning
    Veel bedrijven worden buiten kantooruren ondersteund door een schoonmaakservice. De tarieven voor het werken buiten kantoortijden zijn daarentegen een stuk hoger dan de tarieven voor werkzaamheden gedurende kantoortijden. Laat de schoonmaakservice dan dus ook gewoon overdag langskomen. Hiermee kun je een leuke besparing maken op de arbeidskosten.
  7. Controle
    Houd te allen tijde grip op je administratie. Zolang jij een duidelijk overzicht hebt van alle inkomsten en uitgaven is het een stuk gemakkelijker om te zien waar de echte geldvreters zitten.

Wilt u graag uw bedrijf promoten door middel van artikelen of een relatiegeschenk?

Misschien al heel ouderwets, maar wat wel zeer goed werkt is het bedrukken van pennen. Pennen bedrukken met uw eigen logo of bedrijfsnaam zijn ideaal als promotiemateriaal. Bedrukte pennen met uw logo of bedrijfsnaam zijn een perfect relatiegeschenk en geeft gemakkelijk weg. Pennen worden vaak gebruikt, zijn veel in het zicht en zijn nooit overbodig. Naast het praktische voordeel: u creëert met bedrukte pennen gemakkelijk extra naamsbekendheid.

Laat uw pennen bedrukken met uw bedrijfslogo of persoonlijke tekst!

Tip! Pennen bedrukken met persoonlijke boodschap
Laat nu uw pennen bedrukken met een creatieve persoonlijke boodschap. Zorg zo voor een blijvende indruk bij uw klanten en prospects.

Bent u op zoek naar een onvergetelijk teamuitje? Even alle neuzen dezelfde kans opzetten met een leuk dagje uit. Er zijn natuurlijk talloze mogelijkheden om een teamuitje te organiseren. Ik heb er een aantal voor u op een rijtje gezet.

1. Tuinfeest
Strik één van de collega’s voor een feestje in de tuin. Een tuinfeest is altijd leuk en gemoedelijk en geeft een goede sfeer. Op deze manier houd je de kosten bedrukt. Laat een buffetje of een BBQ komen van de plaatselijke slager en geniet van een gezellige avond met collega’s. Huur een sjoelbak met wat andere leuke oud Hollandse spelletjes voor een actieve draai aan de avond. Vooral leuk in de zomer!

2. Teambuilding dag op een externe locatie
Bij een onvergetelijk teamuitje is het belangrijk om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen. Er is dan niets zo leuk als een teambuilding activiteit. Dit kan bijvoorbeeld in de vorm van een gps puzzeltocht, maar ook een dagje zeilen behoort tot de mogelijkheden. Bij een zeiluitje is teambuilding zeer belangrijk. Lekker actief bezig zijn met zijn allen en afsluiten met een heerlijk diner of barbecue.

3. Meerdaagse teambuilding
Liever een teambuilding voor meer dagen? Ga naar de sneeuw in Winterberg en maak er een weekendje skiën van met het hele gezelschap. Ook voor de niet-skiërs zijn er leuke activiteiten dus voor ieder wat wils. Nu hoor ik u denken, maar met zo’n grote groep ga ik toch niet met auto’s? Nee! Kies voor een touringcar verhuur zodat jullie met zijn allen in één keer vervoerd worden en niet met meerdere auto’s hoeven te rijden.

Omdat kantoren vaak een hoog energieverbruik hebben, kan het wel eens lastig zijn om uit te zoeken welk energiecontract het goedkoopste is en voor welk contract zij moeten kiezen. Zaken als soorten contracten, hoe kan een kantoor energie besparen en wat is het gemiddelde energieverbruik voor een kantoor, worden daarom op deze pagina uitgelegd.

Het gemiddelde energieverbruik
Als je de vloeroppervlakten van alle grote en kleine kantoren optelt, kom je op een gemiddelde vloeroppervlakte van 590 m². Er is op basis van deze gegevens een onderzoek gedaan naar het gemiddelde energieverbruik.

Het belangrijkste punt uit dit onderzoek is, dat het aantal mensen op kantoor het gemiddelde energieverbruik bepaald. Een kantoor met minder dan 20 personen verbruikt 18 m³ gas en 60 kWh elektriciteit. Deze aantallen, vooral voor elektriciteit, gaan flink omhoog als er meer dan 20 personen op kantoor werken. Dan is het gasverbruik 20 m³ en het elektriciteitsverbruik 115 kWh.

Als je de gemiddelde vloeroppervlakte van 590 m² neemt, dan kan je berekenen dat op basis van een aantal van meer dan 20 aanwezige personen er een gasverbruik is van 11.800 m³ en elektriciteitsverbruik van 67.850 kWh. De meeste elektriciteit gaat op aan binnenverlichting en elektronica zoals servers, computers en laptops.

Een zakelijk of een consumentencontract?
Om het goedkoopste contract te kiezen, moet je uitgaan van het verwachte verbruik. Je kan kiezen voor een consumentencontract als je onder de 10.000 kWh elektriciteit en 5000 m³ gas zit. Zit je daarboven, dan is een consumentencontract niet interessant meer en moet je gaan voor een zakelijk contract. Energie vergelijken is dus belangrijk om het juiste contract te kiezen.

Energiebesparing
Er zijn talloze manieren voor kantoren om aan energiebesparing te doen. We zetten alle punten om energie te besparen op een rij:

  • Je kan 80% minder energie verbruiken door gebruik te maken van spaarlampen.
  • Gebruik TL-buizen voor een energievermindering van 40%. Gebruik je voor TL-buizen ook nog eens reflector bakken, dan gebruik je maar de helft van alle TL-buizen.
  • Gebruik geen verlichting in ongebruikte kantoorruimtes.
  • Gebruik geen verwarming in ongebruikte kantoorruimtes.
  • Bewegingsmelders verlichten alleen als het nodig is.
  • Een tijdschakelaar op buitenverlichting.
  • Zorg voor optimaal daglicht.
  • Een uur voordat het kantoor sluit, reeds de thermostaat uit of lager zetten.
  • Houd radiatoren vrij.
  • Isoleer cv-leidingen in onverwarmde kantoorruimtes.
  • Voorkom het verlies van warmte door kieren en gaten te dichten.
  • Vervang een oude CV-ketel door een HR-ketel.

BTW aftrek
Zowel bij consumentencontracten als zakelijke contracten mag je de kosten voor energie aftrekken van de aangifte. De belastingdienst let niet op wat voor soort contract je hebt.

Energie-investeringsaftrek
De energie-investeringsaftrek (EIA) is door de overheid in het leven geroepen om ondernemers te stimuleren om zoveel mogelijk gebruik te maken van duurzame energie. Hiervoor is een budget beschikbaar van 111 miljoen euro.

De voorwaarden, om in aanmerking voor de EIA te komen zijn: het bedrijfsmiddel voor duurzame energie moet nieuw zijn en duurder zijn dan € 2.500,- Dit middel dient ook voor te komen op de energielijst van de belastingdienst en niet reeds voor de EIA zijn aangemeld. De investering in het duurzame bedrijfsmiddel mag je van je belasting aftrekken, evenals een extra aftrek van 41% van de fiscale winst.

Ondanks dat tegenwoordig steeds meer zaken online geregeld worden is drukwerk toch niet helemaal weg te denken. Ook voor personeelsverenigingen is drukwerk vaak nog wel iets waar ze niet om heen kunnen. Zo wordt er vaak nog gebruik gemaakt van briefpapier om leden te informeren, maar ook zaken als visitekaartjes of promotiemateriaal worden nog vaak ingezet.

Natuurlijk is het wel makkelijk wanneer het bestellen van uw drukwerk online kan. Uw bestanden online uploaden om ze vervolgens gedrukt weer retour te ontvangen. Flyerzone.be helpt u hier graag bij. Zij zijn gespecialiseerd in:

  • Brochures
  • Briefpapier en enveloppen
  • Flyers en folders
  • Posters
  • Roll-up banners
  • Visitekaartjes

Dus voor uw volledige drukwerkpakket kunt u bij Flyerzone terecht. Daarnaast is de levering van de producten gratis en kunt u indien noodzakelijk ook een spoedbestelling doen.