Zeilregatta vanuit Muiden

Beleef een fantastische zeildag met uw groep en zeil mee op traditionele klippers, tjalken of aken vanuit Muiden. Naar eigen inzicht kunt u uw groep onderverdelen in teams die tegen elkaar zullen strijden.

Programma Regatta met BBQ

14:00 uur U en uw gasten komen aan boord van de schepen die naast elkaar liggen afgemeerd in de haven van Muiden. Ontvangst door de bemanning met koffie, thee en kruidkoek. De wedstrijdleiding komt aan boord van de schepen en houdt het zgn. ‘palaver’ met uitleg over de regatta die zal plaatsvinden.

14:30 uur De schepen verlaten de haven en de zeilen worden gehesen. Er wordt gezeild over het Markermeer.

15:30 uur Start regatta. De schepen varen een van te voren vastgesteld parcours, afhankelijk van de wind.

16:00 uur Aan dek wordt een borrelgarnituur geserveerd.

17:30 uur Finish.

18:00 uur De schepen meren samen af bij een eiland voor de kust van Muiden voor de barbecue of gaan naast elkaar voor anker voor de kust van Muiden. Prijsuitreiking aan dek door de wedstrijdleiding.

20:30 uur De schepen gaan anker op richting de haven.

21:00 uur Einde van het programma in de haven van Muiden.

Ook zeilen vanuit Muiden?