Category

Tips feest organisatie

Category

Een open dag kan natuurlijk hartstikke goed zijn voor de business, de toekomstige omzet en de betrokkenheid van medewerkers bij je organisatie. Laat jezelf op de beste manier zien aan de buitenwereld, en doe contacten op die je anders misschien was misgelopen. Een ideaal moment om jezelf van je beste kant te laten zien; en dat vraagt natuurlijk om wat organisatie. Met deze handige tips maak jij het organiseren van een open dag een stuk makkelijker.

1. Begin op tijd aan promotiematerialen

Zo’n open dag is natuurlijk hartstikke tof, maar wil je dat de bezoekers je onthouden, dan zul je ze een kleinigheidje mee moeten geven. Deel bijvoorbeeld leuke bieropeners, petten, koffiemokken of notitieboekjes met bedrijfslogo uit. Niet alleen zijn ze ontzettend handig om te gebruiken; ze zorgen er ook nog eens voor dat jouw logo door verschillende mensen gezien zal worden. Gewoon een leuke reminder aan die geweldige open dag die ze ooit bezocht hadden.

2. Regel eventueel entertainment

Een open dag is natuurlijk informatief en sociaal, maar wat extra entertainment kan er zomaar voor zorgen dat bezoekers langer blijven en het evenement een diepere indruk achterlaat. Er zijn genoeg organisaties die allerlei vormen van entertainment op zich nemen, dus je hoeft alleen maar op zoek te gaan naar entertainment dat bij jouw open dag past. Heb je een open dag voor de opening van een Indonesisch restaurant, dan zijn een aantal buikdanseressen natuurlijk mooi meegenomen. Heb je meteen een leuk thema te pakken!

3. Maak duidelijke afspraken

Maak vooraf een duidelijke rolverdeling onder de medewerkers die je ondersteunen met de open dag. Geef iedereen een eigen taak, en zorg ook voor back-up in geval van uitval of toilet pauzes. Werk ook de standaard afspraken even goed uit. Denk bijvoorbeeld aan de aanvangstijden van het evenement, het uitdelen van de promotiematerialen, en de aanspreekpersonen op locatie. Zo weet iedereen precies waar hij of zij aan toe is.

4. Werk een marketingstrategie uit

Het is natuurlijk ontzettend belangrijk om de open dag goed te promoten. Werk dus maanden van te voren al een duidelijke marketingstrategie uit, en begin op tijd met de promotie. De eerste posters die het evenement aanprijzen mogen twee maanden voor aanvang al hangen. Zo geef je jezelf voldoende tijd om het evenement onder de aandacht te brengen, en kunnen eventuele bezoekers een plaatsje vrij houden in hun agenda. Denk aan zowel de offline, als de online marketingstrategie. Een simpele social media post kan je al snel tientallen bezoekers opleveren!

 

 

Top 3 Onvergetelijke Themafeesten

Is het tijd voor een leuk themafeest voor u personeel of collega’s? Beloon ze eens met een onvergetelijk feest met als thema Casino, Ik hou van Holland of een swingende Disco Party. Voor elke gezelschap is er wel een passend thema waar bij u heerlijk los kunt gaan.

Geniet van een deze leuke themafeesten.

  1. Casino Themafeest Las Vegas in Giethoorn
    Combineer het Venetië van het noorden met de sentimenten van Las Vegas.
  2. Ik hou van Holland – Een ouderwets gezellig themafeest!
    ‘Ik Hou van Holland’ is een interactief themafeest wat in het teken staat van de typisch Nederlandse gebruiken en gewoonten.
  3. Personeelsfeest Utrecht Disco Party
    Haal die gladde glimschoenen maar uit de kast en ga de dansvloer op, glitterende spiegelbollen komen u tegemoet.

Bent u op zoek naar andere mogelijkheden voor een Themafeest?

Met vriendelijke groet,

Lisa Betlem
Zakelijk.nl

Dans, muziek, lekker eten, goede feesten, gezellige huifkartochten en het dorp ontdekken. Wat wilt u nu nog meer voor een leuk bedrijfsweekend? Boek nu en geniet een avond en nacht van een boel feestelijke activiteiten!

Omgeving
In Münsterland is het elk weekend weer raak. Gezellige mensen, leuke feesten. De sfeer kan niet beter! Er zijn veel mogelijkheden om gezellig te gaan stappen in Münsterland. er zijn verschillende discotheken, gezellige kroegjes, muziekcafé’s, restaurantjes, noem het maar op!

Party Planning
Zaterdag
* Aankomst om 14:00 uur in het hotel
* Om 15:00 kunt u deelnemen aan de huifkartocht
* Deelname aan het Münsterländer avondbuffet
* Vrije toegang tot de discotheek
* Mogelijkheid om de Partystad Münsterland te ontdekken.
* Overnachting

Zondag
* Uitslapersontbijtbuffet tot 11:30
* Brunch inclusief halve liter bier in een souvenir-mok om mee te nemen

Geniet met uw team van dit all in party weekend in Duitsland.

Een beetje John Travolta krijgt er geen genoeg van!

Lekker swingen op de discohits van de jaren 70. Haal die gladde glimschoenen maar uit de kast en ga de dansvloer op, glitterende spiegelbollen komen u tegemoet. Misschien een leuk afro-kapsel om het geheel wat op te leuken, alles is mogelijk bij de Domstad Discoparty. Achter de draaitafel staat onze eigen DJ de sterren uit de hemel te draaien. Alle bekende hits komen natuurlijk voorbij zodat uw dansmoves goed uit de verf kunnen komen. The Beegees, KC and the Sunshine Band, ken uw klassiekers!

Lets Boogie!
Voor de echte liefhebbers doen we er een schepje bovenop met een echte Disco Dansworkshop waar u les krijgt van onze heupwiegende discodames. Elke stijve hark wordt een lenig dansbeest! Natuurlijk kunt u nog even ‘doorgroven’ in de Golden Lounge en genieten van een lekker hapje en drankje. En als klap op de vuurpijl kunt u zich nog aanmelden voor de Domstad Seventies Quiz ‘Lets Boogie’! Als u nog energie over hebt verzorgen we ook nog een afterparty. Informeer bij onze altijd swingende medewerkers!

Geniet van dit leuke themafeest in Utrecht met uw team.

Themafeesten in een Bourgondische sfeer beleeft u bij deze gezellige feestlocatie in het Brabantse Schijndel. Vanaf 2 personen te boeken en hartstikke gezellig voor een feestje, verjaardag of gewoon een avondje uit met familie, vrienden of collega’s. Onderstaand diverse thema’s met data en voor grotere groepen ook mogelijkheden om de gehele locatie te huren. ALL-IN met onbeperkt eten en drinken, entertainment aan tafel, muziek en DJ.

Themafeest Nacht van de Bokkerijders
Gevaarlijk volk, zo mag je deze heren gerust noemen. In de achttiende eeuw maakten ze Limburg en Brabant onveilig en hun naam werd nog lange tijd met huiver uitgesproken: de Bokkerijders! Maar ook vandaag de dag maakt de roversbende Zuid-Nederland nog onveilig. Zo schijnen ze af en toe in Schijndel op te duiken!

Het themafeest Het Verpleegfestijn
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Een wijs motto natuurlijk, want lachen blijkt nog steeds het beste medicijn. Dus ruim baan voor uitbundige vrolijkheid, maar dan uiteraard niet op een lege maag. Deze avond staat in het teken van de schaterlach, overgoten met een stevige saus van bourgondische geneugten.

De huisdokter Last van de lachkramp? Geen nood, onze huisdokter zal u genezen. Niet iedere patiënt kon zijn praktijken navertellen, maar ach, een kniesoor die daar op let. De therapie is ongewoon, maar vooral effectief. Ongemerkt voelt u ook de heilzame werking van muziek en dans. Het eerst zo stramme lijf voelt aan het einde van de avond als herboren. Dank u feestelijk huisdokter!

Het themafeest Hasta la Basta
Het animatieteam heet u van harte welkom. Bertje is het hoofd van deze afdeling en samen met zangeres Els heeft hij deze avond georganiseerd. Dat Bertje niet alles onder controle heeft, blijkt al snel als Akela Betsy binnenkomt. Haar welpen hebben overlast van het feest en dat wordt heel snel ‘even’ duidelijk gemaakt…. Tante Stien en Ome Peer, al jaren trouwe gasten op de camping, verlenen hand-en spandiensten. Nichtje Greetje is voor het eerst alleen op vakantie en neem haar kans waar: “Het eerste vakantievriendje moet heel speciaal zijn!”. Kortom alle ingrediënten die de lachspieren zullen laten werken en de stembanden zullen stimuleren. U wilt nooit meer naar een andere camping. Immers, op camping-resort Hasta la Basta schijnt altijd de zon!

Gezellig avondje uit met een persoonlijk tintje
Om de avond een persoonlijk tintje te geven, komen onze acteurs bij u aan tafel. Zo ontstaat er direct contact met uw gezelschap en zullen diverse typetjes u gedurende de avond aan tafel vermaken. Uiteraard is er ruimte om de jarige, vrijgezel, jubilaris of andere feestneus in uw gezelschap in het zonnetje te zetten. De muzikanten zullen zorgen voor de muzikale noot tijdens het eten en werken toe naar een swingend 2e deel van de avond waarbij de DJ de laatste hits, maar ook de hits van ‘toen’ zal draaien!

De Feestlocatie geheel in de juiste sfeer en thema
Deze locatie bestaat uit 2 verdiepingen waar totaal 250 personen een themafeest kunnen beleven. U bent al vanaf 2 personen van harte welkom op de ‘open-inschrijf’ avonden. Ook indien u een besloten feest wenst is Feestlocatie Amusant geschikt. Al vanaf 35 personen is er een ruimte alleen voor uw gezelschap te reserveren. Uiteraard is een feest op maat ook mogelijk voor de gehele locatie.

Review: ”Een hele gezellige avond gehad. Leuk amusement en lekker gegeten”

Geniet van deze leuke themafeesten tijdens een avondje uit met uw team.

Personeelsfeest aan de kust – Bowlen en DinerenVoor een personeelsfeest op zoek naar een passende locatie waar u met uw collega’s kunt swingen, lekker eten maar ook tussendoor iets actiefs kunt doen? Laat u dan verrassen door het nieuwe STRIKE feest in Egmond aan Zee. In de nieuwe feestzaal kunt u bowlen, gezellig borrelen aan de bar of in de ‘ 70-s leather look ronde zitgelegenheden eens rustig bijpraten en tussendoor een strike gooien op de spectaculaire bowlingbanen. Voor een personeelsfeest waar iedereen wat aan heeft!

Uw feestlocatie is van alle gemakken voorzien
In het Noord-Hollandse Egmond aan Zee vindt u in Hotel Zuiderduin deze spectaculaire nieuwe feest- en bowlingzaal waar u met uw gasten alle tijd kunt nemen om een fantastisch feest te vieren. En komt het personeel van ver? Geen punt, dan kunnen ze ook nog blijven overnachten in dit 4-sterren hotel.

De nieuwe feestzaal geeft dat ’70-s gevoel!
De Lucky Strike Bowling beschikt naast de bowlingbanen over een verlichte dansvloer. Het is mogelijk om deze zaal exclusief af te huren voor personeelsfeesten. De stijl laat zicht het best omschrijven als retro. Met jaren ’70 elementen, zoals de ronde voren, rode en oranje kleuren en leather look interieur waant u zich in de jaren ’70. Iedereen zal zich aangetrokken voelen tot de bowlingbanen en de verlichte dansvloer, waarbij een DJ voor swingende muziek zal zorgen. Deze zaal kan worden afgehuurd voor personeelsfeesten tot ca. 200 personen. Kleinere groepen zijn natuurlijk ook welkom. U kunt het bowlen dan combineren met een heerlijk diner in ons restaurant.

Organiseer dit Personeelsfeest voor u collega’s en boek het All in Lucky Strike arrangement.

Studio’s Aalsmeer presenteert in samenwerking met Frank Wentink: Brooklyn Nights! Een wervelende avond vol top-entertainment. Onder het genot van een heerlijk 4-gangen diner beleeft u de show, het theaterspektakel én de afterparty samen met topartiesten.

Brooklyn Nights neemt u mee naar de ‘s wereld meest inspirerende smeltkroes van culturen en muziekstijlen, the Big Apple. De fantastische cast en het professionele showballet brengen New Yorks bewogen geschiedenis volop tot leven.

TOP Entertainment
Wederom brengt Nederlands meest spraak­makende dinnershow producent, Frank Wentink, een spectaculaire avond op het hoogste niveau. De dinnershow Brooklyn Nights staat garant voor een avond onvervalst top-entertainment. Onder het genot van een heerlijk 4-gangen diner geniet u met uw gezelschap van een weergaloze show. Brooklyn Nights is een tijdreis naar de smeltkroes van diverse muziekstijlen en culturen: the Big Apple. De fantastische cast – met o.a. musicalster Stanley Burleson, LA The Voices en het professionele showballet onder leiding van de creatieve en ervaren Marc Forno- nemen u mee door de rijke geschiedenis van New York. De live muziek van de Brooklyn Band, de adembenemende kostuums en de spectaculaire decors, zorgen voor een onver­getelijke avond. Studio’s Aalsmeer is dan ook trots u en uw gezelschap welkom te mogen heten bij deze complete avond uit.

We ontvangen u met een aperitief in een van onze themabars waarna we u naar uw tafel begeleiden in het unieke en sfeervolle Big Apple restaurant. Hier geniet u tijdens een uitstekend 4-gangen diner van top entertainment; op het podium, tussen de tafels en soms zelfs óp de tafels. De show wordt vervolgd in ons prachtige Broadway Theater waar de LED-schermen het spectaculaire en afwisse­lende decor vormen van deze eigentijdse show. En of dat al niet genoeg is, kunt u ook nog nage­nieten tijdens de afterparty waar de sterren van de show in de diverse ruimtes optreden. De intieme en persoonlijke setting zorgen voor een bijzondere en unieke ervaring. We sluiten de avond af met een swingende Grand Finale in de foyer. Klinkt het alle­maal te mooi om waar te zijn? Seeing is believing.

Een complete avond uit
18.00 uur Ontvangst met aperitief en amuses
18.45 uur 4-gangendiner in de Big Apple
21.30 uur Show in het Broadway Theater
22.45 uur Afterparty met drankjes, dans & muziek
23.45 uur Grand Finale

Review: ”Namens allen kan ik melden dat we een fantastische avond hebben gehad. Zo goed verzorgd, een groots aanbod aan entertainment, helemaal top!”

Wilt u ook een onvergetelijk avond beleven met uw team? Kies dan voor de Dinnershow in Aalsmeer.

Voor een personeelsfeest op zoek naar een passende locatie waar u met uw collega’s kunt swingen, lekker eten maar ook tussendoor iets actiefs kunt doen? Laat u dan verrassen door het nieuwe STRIKE feest in Egmond aan Zee. In de nieuwe feestzaal kunt u bowlen, gezellig borrelen aan de bar of in de ‘ 70-s leather look ronde zitgelegenheden eens rustig bijpraten en tussendoor een strike gooien op de spectaculaire bowlingbanen. Voor een personeelsfeest waar iedereen wat aan heeft!

Uw feestlocatie is van alle gemakken voorzien
In het Noord-Hollandse Egmond aan Zee vindt u in Hotel Zuiderduin deze spectaculaire nieuwe feest- en bowlingzaal waar u met uw gasten alle tijd kunt nemen om een fantastisch feest te vieren. En komt het personeel van ver? Geen punt, dan kunnen ze ook nog blijven overnachten in dit 4-sterren hotel.

De nieuwe feestzaal geeft dat ’70-s gevoel!
De Lucky Strike Bowling beschikt naast de bowlingbanen over een verlichte dansvloer. Het is mogelijk om deze zaal exclusief af te huren voor personeelsfeesten. De stijl laat zicht het best omschrijven als retro. Met jaren ’70 elementen, zoals de ronde voren, rode en oranje kleuren en leather look interieur waant u zich in de jaren ’70. Iedereen zal zich aangetrokken voelen tot de bowlingbanen en de verlichte dansvloer, waarbij een DJ voor swingende muziek zal zorgen. Deze zaal kan worden afgehuurd voor personeelsfeesten tot ca. 200 personen. Kleinere groepen zijn natuurlijk ook welkom. U kunt het bowlen dan combineren met een heerlijk diner in ons restaurant.

Versla uw collega’s tijdens een potje bowlen, Bowlen en dineren in Noord-Holland.

Site Tip: Feest.nl

Wilt u een een leuk feest organiseren maar weet u niet waar u moet beginnen? Neem een kijkje op de site, voor elke gezelschap zit hier wel iets bij.

Onderstaand vindt u een aantal voorbeelden wat u op de site tegen zult komen.

Dinnershows – compleet verzorgde Topavond in Breda
Beleef een top avond uit met show, entertainment en een heerlijk 4-gangen diner in het theater in Breda.

Avondcruise met Dinerbuffet door de Biesbosch
Uit eten op het water! Avondtocht met diner vanaf Drimmelen ideaal voor een familiediner of personeelsetentje.

Niemand Bobt – Kroegentocht door Den Bosch met overnachting
Het gastvrije ‘s-Hertogenbosch is sprankelend, intiem en sfeervol; een ideale omgeving voor een geslaagd verblijf.

Neem zelf een kijkje op Feest.nl voor het organiseren van uw eigen feest.

Met vriendelijk groet,

Lisa Betlem
Zakelijk.nl/ Feest.nl

De dinnershow Groeten uit Holland is een zeer vermakelijk meezingfestijn met de grootste Nederlandstalige hits uit de Hollandse Popgeschiedenis. 3 Vocalisten brengen prachtige liedjes uit de oude doos, afgewisseld met nostalgische hits, Nederpop en feestnummers. Een compleet avondje uit met lekker eten en top entertainment.

Fantastisch avondje uit met Hollandse Feestklassiekers
We maken een muzikale tijdreis waarbij we beginnen in de jaren 50 en 60 met liedjes als Naar de speeltuin, Bij ons in de Jordaan en Mn opa, vervolgens gaan we door naar de nog bekendere hits uit de jaren 70 en 80. U mag luidkeels meezingen met Huilen is voor jou te laat en Even aan mn moeder vragen of een traantje wegpinken bij Manuela. Het motto van deze avond is Niets moet, alles mag!

Een gevarieerde muzikale avond met nummers van André Hazes en Frans Bauer maar ook Ruth Jacott, Nielson en het songfestival! De artiesten die met de nodige humor deze avond zullen optreden hebben meer dan 25 jaar ervaring in de showbizz en opgetreden op alle podia in Nederland en daarbuiten. Een unieke en gezellig avond uit, meezingen in je moerstaal met vrienden, familie of collegas. Deze show is 100% made in Holland!

Data voor deze dinnershow in het theater in Breda
Zaterdag 23 februari 2019
Zaterdag 29 maart 2019
Zaterdag 25 mei 2019

Review: ”Dinershow was fantastich, gelijk al een gezellige sfeer, leuke meezingers en heerlijk 4 gangen diner”

Geniet van een onvergetelijke avond uit tijdens deze dinnershow in Breda.