PV Tips / PVnieuws

Trends bij Personeelsverenigingen

Personeelsverenigingen bestaan al heel veel jaar. Het is een vereniging binnen een bedrijf waar u als werknemer van dit bedrijf lid van kunt worden. De personeelsvereniging is binnen veel bedrijven vooral bedoelt om de saamhorigheid te bevorderen. Zo worden er uitstapjes en feestjes georganiseerd, maar zorgen zij ook vaak ook voor een attentie wanneer iemand jarig of ziek is.

Ook wanneer medewerkers een probleem ervaren, persoonlijk of op het werk, wordt er vaak ook even om raad gevraagd bij de personeelsvereniging. Deze taken horen al sinds jaar en dag bij het pakket van de personeelsvereniging. Dit wil echter niet zeggen dat de vorm de afgelopen jaren niet veranderd is. Daarom zijn we ook benieuwd welke trends zich voordoen binnen de personeelsvereniging binnen uw bedrijf en of dit trends zijn of dat het hier om blijvende veranderingen gaat.

Om deze trends te signaleren doen we onderzoek naar personeelsverenigingen in Nederland.

Joinby.app, Personeelsvereniging.nl en de Federatie van West-Nederlandse Personeelsverenigingen doen een onderzoek naar de trends en status van de personeelsvereniging in Nederland.

Het onderzoek kan anoniem worden ingevuld.

Deelname aan het onderzoek kan door hier te klikken!

Namens Joinby.app, Personeelsvereniging.nl en de Federatie van West-Nederlandse Personeelsverenigingen dank voor uw deelname!