Category

PV Tips

Category

Vergaderen met de voeten in het zand in het Egmond aan Zee.

Dit nieuwe strandhotel ligt direct aan het strand dus tijdens de korte break tijdens het 12-uurs vergaderarrangement loopt u zo even het strand op om weer een frisse blik op de zaken te krijgen.

Dit Strandhotel is de nieuwste trots van Egmond aan Zee. In 2014 is dit hotel geopend met 144 luxe ingerichte kamers op slechts 10 meter van het strand. Het hotel ligt aan de boulevard met een strandopgang voor de deur. Het Strandhotel biedt mogelijkheden voor vergaderingen en andere bijeenkomsten voor kleine groepen.

Luxe vergaderzalen

Het Strandhotel beschikt over 2 zalen met een maximum van 100 personen in theateropstelling. De zalen zijn zeer comfortabel ingericht en altijd inclusief gebruik van flipover, whiteboard en beamer. De twee zalen in het hotel zijn te reserveren in diverse opstellingen, ook voor recepties en partijen.

Er zijn veel bedrijven die door de coronacrisis genoodzaakt zijn om anders te werken. Zo krijgt personeel indien mogelijk de gelegenheid om thuis te werken. De werkzaamheden lopen in dat geval gewoon door en een vergadering maakt daar mogelijk deel vanuit. Het is tijdens de coronacrisis wel van belang om een vergadering op een veilige manier te organiseren. Indien dat op afstand gebeurt via bijvoorbeeld de vorm van videovergaderen is de veiligheid al gewaarborgd. Het is echter anders indien het personeel naar het bedrijf komt om te vergaderen. Dan zijn er extra maatregelen nodig om een optimale veiligheid te garanderen. Hieronder volgen enkele tips om op een veilige manier een vergadering te organiseren.

Creëer afstand in de vergaderruimte

Het is bij het organiseren van een fysieke vergadering op locatie als eerste van belang om de vergaderruimte veilig in te richten. Wilt u een een vergadering op een externe locatie organiseren dan zijn hier ook zeker mogelijkheden voor. Neem een kijkje op Vergaderen.nl. Een grote vergadertafel biedt wat dat betreft natuurlijk al uitkomst. Het whiteboard is daarbij simpel aan het hoofdeinde van de vergadertafel te plaatsen, zodat iedereen daar goed zicht op heeft. Een whiteboard is tijdens vergaderingen waar ideeën en oplossingen naar voren komen een efficiënt hulpmiddel. Het is verder aan te raden om de vergadergroep zo klein als mogelijk te houden. Zorg ervoor dat de stoelen zich op ruim anderhalf meter afstand van elkaar bevinden. Indien mogelijk is de afstand tussen de stoelen uiteraard verder te vergroten.

Overweeg afscheiding van plexiglas

Er zijn bedrijven die extra maatregelen nemen om eventuele besmetting met het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. Bijvoorbeeld door plexiglas spatschermen in vergaderruimtes en andere werkruimtes te plaatsen. Een dergelijk scherm is eenvoudig te gebruiken en te installeren. Zo is het mogelijk om het plexiglas spatscherm neer te zetten op een vergadertafel in een paneel. Hiermee is er sprake van een extra beschermende maatregel voor het personeel en is de vergadering veilig georganiseerd. Er zijn natuurlijk nog wel meer maatregelen nodig om zorg te dragen voor de veiligheid van personeel. Het spatscherm is gewoon doorzichtig en het went snel als deze afscheiding tussen de vergaderplaatsen staat opgesteld.

Zorg voor hygiënische maatregelen

Het is belangrijk om een goede voorbereiding te treffen om een vergadering op locatie te organiseren. Daar horen het treffen van hygiënische maatregelen bij. Het is aan te raden om bij de entree van het gebouw al te voorzien in desinfecterende handgels. Bij het toetreden tot de vergaderruimte is het eveneens mogelijk om nogmaals in desinfecterende handgels te voorzien. Door extra aandacht aan de hygiëne te besteden, is er sprake van een extra veilige vergaderomgeving. Wanneer je enkel beschikking hebt tot een krappe vergaderruimte kan het ook een idee zijn om een buitenlocatie te huren.

Check de gezondheidstoestand

Het is net als bij de toegang tot de horeca verstandig om de gezondheidstoestand van het personeel te checken. Het is in dat geval mogelijk om bijvoorbeeld een gezondheidscheck uit te voeren door een aantal vragen te stellen. Vraag bijvoorbeeld vooraf of er sprake is van gezondheidsklachten die te maken hebben met het coronavirus. Bijvoorbeeld of er sprake is van verkoudheid, koorts, hoesten of andere corona gerelateerde klachten. Als duidelijk is dat personeel dat thuiswerkt dergelijke klachten heeft, dienen deze medewerkers uiteraard niet naar de vergadering te komen.

Het organiseren van een bijeenkomst of conferentie bij onze locatie in Brabant betekent kiezen voor meerwaarde!

In een 14de eeuws oud kasteel, gelegen aan rivier de Dommel en 10 minuten van de historische stad ‘s-Hertogenbosch, kunt u vergaderen in één van de 40 zalen, uitgerust met alle technische apparatuur.

Uitstekende vergaderlocatie met volop mogelijkheden

Naast de 40 conferentiezalen telt ons landgoed 196 hotelkamers en beschikt het landgoed een driving range, een wellness met indoor zwembad en verschillende sauna’s. De squash- en tennisbanen, het beachvolleybalveld en de fitnessruimte maken het sportieve aanbod helemaal af voor de nodige ontspanning na een dag vergaderen, trainen of brainstormen.

Faciliteiten en activiteiten

Met de all inclusive arrangementen komt u bij ons niets te kort! U kunt onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten zoals het WIFI internet in de zalen en op de hotelkamers en ons Business Center. Maar ook de sportfaciliteiten zoals de wellness met zwembad, sauna, maar ook de tennis- en squashbanen en uitgebreide fitness en de Driving Range (6 x golf-afslag) behoren tot de mogelijkheden.

Het ontbijt en de lunch worden verzorgd in de vorm van buffetten. Het 3-gangen diner wordt uitgeserveerd en de deelnemers hebben de keuze voor vis, vlees of vegetarische maaltijd. Ook is het mogelijk om voor thema-buffetten te kiezen (spaans of Italiaans), fingerfood buffet of bij mooi weer buiten een BBQ te houden. Suggesties zijn altijd welkom, wij denken heel graag mee!

Op deze locatie is alles voor u geregeld zodat u een geslaagde vergadersessie kunt hebben.

Vogelgeluiden, unieke vergaderruimtes, een eigen moestuin, diverse outdoor activiteiten zomaar enkele pluspunten van deze vergaderlocatie die gelegen is op een verrassend landelijk gelegen locatie.

De locatie en de mogelijkheden

In het congrescentrum bevindt zich het auditorium ‘de Hoge Veluwe’ met een vaste theateropstelling met een capaciteit tot 330 personen. Daarnaast zijn er verschillende zalen die geschakeld en apart van elkaar te gebruiken zijn. De ontvangstruimte / foyer heeft gezellige zithoeken, een koffiecorner en een bar. Aan de achterzijde grenst het congrescentrum aan de moestuin en de enk, met direct daarachter de Veluwse bosrand.

Wordt geïnspireerd door het vergaderen in de natuur op de Veluwe.

Exclusieve Buitenlocaties

Vergaderen met een landelijk uitzicht
Op een sprookjesachtige locatie, verscholen in het groen ligt Huisje James.
Vogelgeluiden op de achtergrond, eekhoorntjes in de bomen, uitzicht op de paarden in de weilanden en de veluwese bosrand daarachter… u waant zicht hier in een andere werekld, weg van de drukte van alledag.

De Werkplaats
In de Werkplaats waant u zicht in een Engelse country club met chesterfield fauteuils, sfeervolle verlichting, jachttrofeeën aan de wand, een open haard en een lange stamtafel.

De Kapschuur
De Kapschuur is half open met uitzicht op de paardenstal en de tuin van huisje James kunt u sfeervol vergaderen, lunchen en dineren.

Outdoortent
Vanaf 4 april t/m 31 oktober hebben wij onze sfeervolle outdoortent weer een uniek plaats gegeven op onze hotelhoeve! Midden in het groen, achter het hotel en met prachtige uitzicht over de Ugchelse enk. De outdoortent is voorzien van een vaste boomstamtafel en is voor diverse doeleinden geschikt.

Mocht u het vergaderen willen combineren met een activiteit, dan zijn er verschillende workshop’s of ga er juist op uit in de bossen.

Gelegen op de Utrechtse Heuvelrug en omringd door een groot bebost terrein is dit een meetinglocatie die het beste bij haar gasten naar boven haalt.

Het hotel is gevestigd in 2 historische gebouwen. Naast 3 grote congreszalen, 18 vergaderzalen en een aantal kleinere gespreksruimtes beschikt deze vergaderlocatie over 131 hotelkamers. De ideale locatie voor ééndaagse en meerdaagse bijeenkomsten.

Vergaderen op de Utrechtse Heuvelrug – Wereldse gastvrijheid.

Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten beschikt over 2 locaties. Te weten het voormalige missiehuis. Hierin bevinden zich 2 grote congreszalen, 15 vergaderzalen en diverse gespreksruimtes. Tevens beschikken wij over het voormalige klooster met hierin 1 grote congreszaal, 5 vergaderzalen en ook diverse gespreksruimtes. Door deze indeling beschikken wij over voldoende ruimte voor kleine en grotere bijeenkomsten.

Geniet van diverse lekkernijen in ProefLokaal De Wereld! Het terrein biedt een goed terras en faciliteiten voor buitenactiviteiten.

Als trainingslocatie, congrescentrum, conferentieoord en vergaderaccommodatie met overnachtingsmogelijkheden, heeft ons conferentiehotel uitgebreide arrangementen. De vergaderarrangementen bevatten alles voor een goed verzorgde bijeenkomst, maar kunnen uiteraard voor uw training, vergadering, seminar of conferentie op maat gemaakt worden naar uw wensen.

Zoekt u een locatie waar uw vergadering vleugels krijgt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Vele mogelijkheden voor uw meeting of event

De uitstekende banquet- en vergaderfaciliteiten van het hotel bestaan uit maar liefst 29 zalen en board rooms variërend in grootte. Privé kantoren zijn voor 1 op 1 meetings beschikbaar. Overweegt u een evenement, dan is onze multifunctionele evenementenhal van 900 m² hiervoor perfect geschikt. Hier kunnen wij tot 750 gasten ontvangen. Het uitzicht vanuit ons Auditorium met 152 bioscoopstoelen op deze evenementenhal is grandioos. Voor speciale gelegenheden bieden wij een Brainstorm room, een Feng Shui ge-stylde Asian board room en een Kick-off room. Geen tijd om te reizen? Wij bieden ook video conferencing.

Extra mogelijkheden voor na uw vergadering

Uw meeting kunt u afsluiten in onze Rooftop Winebar met verwarmd terras of geeft u liever de voorkeur aan onze Sportsbar met maar liefst 18 televisieschermen? Aan u de keuze!

Bereikbaarheid

Onze locatie ligt letterlijk op de luchthaven van Rotterdam. Hierdoor is onze locatie ideaal bereikbaar per vliegtuig, auto (A20 & A13) en per OV met een halte direct voor de deur.

Vergaderen aan het strand in Egmond aan Zee doet u met dit 2-daags vergaderarrangement. Vergaderen en na de meeting even uitwaaien op het strand. Een schitterende 4-sterren locatie, ideaal voor uw zakelijke bijeenkomst.

Dit prachtige hotel ligt in het duingebied van Egmond aan Zee. Ideaal gelegen op 100 meter van het strand. Het hotel beschikt over 365 kamers en 33 zalen.

Faciliteiten

Het hotel heeft een nieuw buffetrestaurant waar u kunt genieten van een uitgebreid ontbijt- en/of dinerbuffet en laat uw grill en wok gerechten live bereiden. Zowel overdag als ‘s avonds kunt u terecht in de gezellige bar voor een heerlijke lunch, een kleine snack en uw favoriete drankje. Deze is open van 10.00 tot 23.30 uur.

Zalen

De zalen bestaan uit 31 vergaderzalen variërend van 30 tot 250 m², een feestzaal van 600 m² en een congreszaal van 1.000 m². U kunt verschillende zalen huren. Elke zaal is voorzien van telefoon + internetaansluiting en inclusief gebruik van een flipover, whiteboard, overhead, beamer en scherm. In het gehele hotel is er gratis WIFI beschikbaar en ontvangst van alle gangbare mobiele providers (GPRS, 3G en 4G).

De kamers

Het 4-sterren hotel beschikt over standaard 2-persoonskamers. Op deze kamers zijn 2 bedden, een toilet, ligbad en/of douche, telefoon, LED tv en balkon of terras aanwezig. Naast deze kamers zijn er ook met zeezicht waar u dan een toeslag voor betaalt.

Vergaderen in de Veluwse bossen

Deze vergaderlocatie is omgeven door de Veluwse bossen. Het hotel biedt 15 multifunctionele vergaderzalen met een capaciteit tot 450 personen. Er is een Orangerie, een glazen kas en zelfs de mogelijkheid tot een bijeenkomst in het bos. Zo ontstaat er vanzelf ruimte voor samenwerking en nieuwe ideeën. Daarnaast biedt het hotel 101 hotelkamers voor een zakelijke overnachting.

Faciliteiten van het hotel

Dit hotel ligt in het zuiden van de Veluwe, omringd door 20 hectare eigen bosgebied. Volledig weg van de dagelijkse omgeving, maar toch maar 5 kilometer vanaf de snelweg en 45 autominuten vanaf Utrecht. Naast de grote tuin met glazen kas, barbecuestraat en picknickboomtafel voor 90 personen, heeft het hotel een gezellige bar, lounge en restaurant waar u met het gehele gezelschap terecht kan na uw zakelijke bijeenkomst. Uiteraard zijn er voldoende parkeerplaatsen aanwezig. In het gehele hotel is er gratis WiFi beschikbaar. Elke vergaderruimte is voorzien van moderne audiovisuele apparatuur.

Uw zakelijke bijeenkomst komt hier tot zijn recht

Voor iedere zakelijke bijeenkomst is er een passende ruimte. Zo is er een ruime zaal voor grootschalige presentaties, beschikken we over kleinere discussieruimtes voor besloten meetings en zijn er lichte werkruimtes aanwezig die ideaal zijn voor meerdaagse bijeenkomsten.

8-uurs vergaderarrangement in Hartje Rotterdam

Deze locatie behoort tot een van de toplocaties van Nederland voor vergaderingen en congressen. Deze vergaderlocatie in Rotterdam heeft 9 vergaderzalen tot 350 personen en is uniek gelegen aan de voet van de Erasmusbrug. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar per auto en OV. De metro stopt voor het hotel en de omliggende omgeving biedt voldoende parkeergelegenheid.

Design aan de Maas

De vergaderlocatie is gemakkelijk bereikbaar met de auto of het openbaar vervoer. Voldoende parkeergelegenheid aan de overzijde van het hotel in de Erasmusbrugparkeergarage. Tram en metro bevinden zich voor de hoofdingang van het hotel. Door deze unieke ligging zijn de gasten in een mum van tijd op het Centraal Station of in het bruisende stadscentrum van Rotterdam!

Verschillende zalen

Door middel van flexibele wanden kunnen we verschillende zalen creëren op zowel de 15e en 16e etage. Wij maken zalen op maat aan de hand van het aantal gasten en de gewenste zaalopstelling. Op de 15e etage kunnen we een zaal aan bieden met een maximale capaciteit van 100 personen in een theateropstelling. Ook is deze zaal onder te verdelen in bijvoorbeeld 4 kleine zalen.

Op de 16e etage kunnen we een zaal aanbieden met een maximale capaciteit van 250 personen in een theateropstelling. Deze verdieping is onder te verdelen in een maximum van 5 kleinere zalen.

Plan uw vergadering alvast in voor het najaar op deze locatie in Rotterdam met Prachtig uitzicht.

Vergaderen op de Utrechtse Heuvelrug – Wereldse gastvrijheid.

Gelegen op de Utrechtse Heuvelrug en omringd door een groot bebost terrein is dit een meetinglocatie die het beste bij haar gasten naar boven haalt. Het hotel is gevestigd in 2 historische gebouwen. Naast 3 grote congreszalen, 18 vergaderzalen en een aantal kleinere gespreksruimtes beschikt deze vergaderlocatie over 131 hotelkamers. De ideale locatie voor ééndaagse en meerdaagse bijeenkomsten.

Congres en Vergaderzalen – schitterende ruimtes!

In het voormalige missiehuis bevinden zich 2 grote congreszalen, 15 vergaderzalen en diverse gespreksruimtes. Tevens beschikken wij over het voormalige klooster met hierin 1 grote congreszaal, 5 vergaderzalen en ook diverse gespreksruimtes. Door deze indeling beschikken wij over voldoende ruimte voor kleine en grotere bijeenkomsten.

Uw wensen en het verloop van uw bijeenkomst staan voorop; wij zullen er alles aan doen om u als tevreden gast te zien vertrekken. Wij werken vanuit de visie dat iedere mens wereldburger is en proberen daarbij zoveel mogelijk oog te hebben voor mens, milieu en maatschappij; oftewel maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij ons hoog in het vaandel.