Category

Nieuws

Category

Wellicht bent u al bekend met de verschillende zakelijke mogelijkheden bij Van der Valk zoals de vele ingerichte werkplekken om te flexwerken terwijl u geniet van het  uitstekende Food en Beverage aanbod, organiseert u vergaderingen voor uw bedrijf in een van onze zalen of viert u graag uw kerst/ nieuwjaarsborrel bij een van onze hotels. Maar bent u ook bekend met de buitengewone mogelijkheden omtrent vergaderen en events die van der Valk te bieden heeft?

Tegenwoordig zijn niet alleen de service, ligging en kwaliteit erg belangrijk bij het kiezen van uw locatie maar ook de unieke aspecten van onze hotels spelen een steeds groter wordende rol. Vanwege het brede aanbod aan verschillende Van der Valk Hotels kunnen wij u een breed scala aan buitengewone mogelijkheden bieden.

Vertrouwd goed vergaderen

Uiteraard hoeft anders niet altijd beter te zijn, de vertrouwde kwaliteit en expertise van Van der Valk is ook van kracht bij het plannen van uw vergadering of Congres binnen de muren van een van onze hotels. Verschillende Van der Valk hotels bieden ruimte voor de organisatie van uw conferentie, denkt u hierbij aan het Business Center van Van der Valk Hotel Antwerpen, Van der Valk Hotel Eindhoven, Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden of Van der Valk Hotel Amersfoort A1.
De zalen zijn voorzien van hoogwaardige technische apparatuur en bieden plaats tot wel 1.000 personen. Onze ruim 85 jaar kennis in de hospitality zal ervoor zorgen dat uw conferentie of vergadering tot in de puntjes is verzorgd.

Zakelijk naar buiten  

Heeft u er bijvoorbeeld wel eens aan gedacht om buiten te vergaderen? Een goed voorbeeld van de buitengewone vergadermogelijkheden in de buitenlucht bij Van der Valk is “De Moestuin” bij Van der Valk Hotel Stein-Urmond. In “De  Moestuin” kunt u o.a. vergaderingen, heisessies en borrels organiseren. Liever even helemaal tot rust komen in het groen?  Achter het Van der Valk Hotel Apeldoorn-De Cantharel en met prachtige uitzicht over de Ugchelse enk staat een luxe outdoor tent die voor diverse event en vergader doeleinden geschikt is. Heeft u weleens in een wijngaard vergaderd? Van der Valk hotel Cuijk-Nijmegen biedt u de mogelijkheid om dit te beleven in de eigen wijngaard van het hotel!

Ongeziene Concepten

Bent u op zoek naar iets dat u zal verassen? Neem dan een kijkje bij Van der Valk Hotel Brussels Airport zij presenteerden eerder een ongezien concept: “The Garden of Secrets”. Op het terras van het hotel staat een luxe ‘Dome’ tent die compleet veranderd zal worden tot een relaxte en sfeervolle zomerlounge of wintertuin. ’s Winters betekend dit schapenvachtjes, glühwein, racletten en schaatsen op de kunstijsbaan! Bent u op zoek naar een beleving in een van onze Theaterhotels? Wellicht is een bedrijfsdiners tussen de coulissen, themafeesten met entertainment op maat of besloten recepties op een terrasboot hetgeen dat u zoekt. Theaterhotel Almelo biedt deze belevingen het gehele jaar aan.

Bedrijfsuitjes en Incentives bij Van der Valk

Naast het zakelijke gedeelte van van de agenda kan het ook erg leuk en productief zijn om eens out of the box te denken tijdens een teambuilding of Incentives. We kunnen u bij Van der Valk vele verschillende mogelijkheden bieden om uw middag/avond een passende invulling te geven.
Zo kunt u bij Van der Valk Hotel ARA naast de 7  ruime zalen die zij aanbieden ook kiezen voor een van de vele mogelijkheden in de groene omgeving. Denkt u hierbij aan buitenactiviteiten omtrent teambuilding of de organisatie van uw event in een luxe tent pal aan de rivier de Oude Maas. Liever een potje golf om uw hoofd vrij te maken? Combineer dan uw teambuilding of vergadering in Van der Valk Hotel Nazareth met aansluitend een `Start to Golf` initiatie in de nabijgelegen Golfclub van Oudenaarde: de ideale afsluiter om na te kaarten over business issues of verder te brainstormen in een ontspannen sfeer & prachtige natuur.

Het inschakelen van een professioneel schoonmaakbedrijf kost je geld, en je zal vast de eerste niet zijn die denkt dat je het beter gewoon zelf kan doen. Helaas is niets minder waar: er zijn een aantal erg belangrijke redenen waarom je de schoonmaak altijd uit zou moeten besteden. Welke dat zijn, vertellen we je graag.

1. Schoonmaak moet professioneel gebeuren

Om ziekte op de werkvloer te voorkomen en aan de wettelijke voorschriften te voldoen moet een kantoorruimte niet alleen ‘op het oog’ schoon zijn. Een professioneel bedrijf zoals schoonmaakbedrijf Clean2U weet precies wat er gedaan moet worden om ervoor te zorgen dat een ruimte écht schoon en dus ook bacterievrij is. De hoekjes, kiertjes en plekjes waar jij of je medewerkers niet zomaar aan zouden denken zijn bij een professionele schoonmaker allang bekend. Zo weet je zeker dat er écht goed schoon wordt gemaakt zonder dat er broedplaatsen van bacteriën en ziekte ontstaan.

2. Je hebt je medewerkers nodig

Als ondernemer heb jij jouw medewerkers nodig om hun werk te doen: en de schoonmaak is daar geen onderdeel van. Wanneer jij personeelsleden inzet om wekelijks of dagelijks schoon te maken verspillen zij tijd en energie aan taken die niet tot hun takenpakket horen. Dit resulteert in een lager werktempo, mindere productiviteit en misschien zelfs een lagere kwaliteit van werk. Zet jouw medewerkers in waar je ze voor ingeschakeld hebt: niet voor de klusjes die buiten hun skills vallen. Er zijn betere manieren om op de zakelijke kosten te besparen!

3. Je verliest er geld mee

Hoewel de investering in een professionele schoonmaker eenmalig groot lijkt, valt het op de lange termijn ontzettend mee. De tijd die jouw medewerkers nodig hebben om alles goed schoon te maken is vaak dubbel van de tijd die een schoonmaakbedrijf nodig heeft. Daarnaast zijn alle uren die medewerkers besteden aan schoonmaak ook direct uren waar geen extra winst gemaakt kan worden.

Personeel niet laten schoonmaken

4. Hoe zit het met de extra’s?

Hoewel je een professioneel schoonmaakbedrijf betaalt voor hun diensten, krijg je hier ook allerlei extra’s bij aangeboden. Wie van jouw personeelsleden gaat de ramen van de vierde verdieping bijvoorbeeld aan de buitenkant poetsen? En welk personeelslid zorgt voor een diepe tapijtreiniging? Juist. Dat soort zaken moeten toch echt opgepakt worden door een schoonmaakbedrijf.

5. Het kan zomaar worden vergeten

Dat iedereen zijn steentje bijdraagt aan een schone werkomgeving is logisch. Je zorgt er samen voor dat prulletjes in de prullenbak gaan, dat de koelkast overzichtelijk en netjes blijft en dat bureaus er aan het einde van de dag schoon uitzien. Maar die diepe schoonmaak zoals het schrobben van de toiletten kan zomaar eens vergeten worden. Het resultaat? Mogelijke ziekte op de werkvloer!

Bijna ieder bedrijf heeft een magazijn waarin de goederen liggen opgeslagen. Om een efficiënt proces te kunnen hanteren is het belangrijk om te weten dat de gekozen organisatievorm, inrichting van het magazijn, routing en lay-out, werkwijze van het personeel, keuze van de interne transportmiddelen en aansturing van magazijnactiviteiten met elkaar zijn verbonden. In dit artikel leest u waar u rekening mee dient te houden bij het inrichten van het magazijn. Mocht u er zelf niet uitkomen met Magazijninrichting via Multitube.nl weet u zeker dat u een optimale magazijninrichting heeft. ​

Waar u op moet letten bij het inrichten van het magazijn?​

Expeditie​
De werkzaamheden voor de ontvangst van goederen en expeditie zijn bij veel bedrijven hetzelfde. Dit houdt in dat dezelfde hulpmiddelen (laad-losfaciliteiten en interntransportmiddelen) worden gebruikt. Wanneer er gebruik wordt gemaakt van dezelfde in-en uitgangen dient er op het terrein rekening gehouden te worden met manoevreermogelijkheden. Tevens dient er zichtbare scheiding te zijn tussen ontvangen en te verzenden goederen. ​

Het is van belang dat de grootte van de zendingen wordt gemeten. Hiermee kan worden bepaald hoeveel ruimte er nodig is voor de in-en uitgaande expeditie. Tevens is het van belang om te weten of de goederen ‘bont’of op route in de expeditieruimte geplaatst mogen worden. Dit heeft te maken met de ruimte die nodig is voor het opslaan van goederen. ​

Opslaggebied ​
Ieder bedrijf hanteert zijn eigen opslagmethode. De werkmethodes die worden gehanteerd zijn bepalend voor de keuze van het opslagsysteem. De opslagsystemen die het meest voorkomen zijn: de palletstelling en de legbordstelling. ​

De palletstellingen: de stellingen worden conform de route opgesteld. Aan het begin van het opslaggebied heeft de bestuurder van het transportmiddel de mogelijkheid om het juiste gangpad te kiezen. Wanneer het een lang gebied betreft is het aan te raden om onderdoorrijgangen te maken. Hiermee voorkom je onnodig lange transporttijden.​

Tevens geldt dat de keuze van de interne transportmiddelen van groot belang zijn voor de nodige ruimte. De richtlijnen die gelden voor de gangpaden zijn 3,8 meter breed bij een vorktruck en 2,8 meter breed bij reachtruk. ​

Een smallegangentruck wordt gebruikt wanneer op hoogte wordt verzameld. De orderverzamelaar gaat met de smallegangentruck omhoog om goederen boven de twee meter te verzamelen. Voor de smallegangentruck geldt dat het gangpad minstens 2 meter dient te zijn. ​

Legbordstellingen: vooral handig om te gebruiken bij kleingoedartikelen. Een breed assortiment ligt op een relatief klein oppervlak. Hierdoor blijven de loopafstanden voor de orderverzamelaar beperkt. De orderverzamelaar zal een U-vormig hoofdpad afleggen wanneer er meerdere orders tegelijkertijd worden verzameld. De zijpaden staan loodrecht aan beide zijden van het hoofdpad. Langs de zijpaden staan de stellingen opgesteld. De interne transportmiddelen die worden gebruikt zijn de magazijnwagen of de verzameltruck. ​

Controle inpakgebied​
Het controle-inpakgebied ligt aan het einde van het orderverzamelproces en dient aan te sluiten op het expeditieruimte. Het inrichten van deze ruimte wordt bepaald door de werkmethoden in het verzamelgebied en volume van de goederen. De totale ruimte die nodig is wordt bepaald op basis van het aantal personen dat voor de werkzaamheden in dit gebied noodzakelijk is en de toegepaste hulpmiddelen. Tevens dient er rekening te worden met extra ruimte voor de klaargezette orders, opslag voor verpakkingsmateriaal en ander hulpmateriaal. ​

Effectiviteit​
Voor een juiste keuze dient er een inventarisatie gemaakt te worden van de werkmethode, de wijze van aansturing in het magazijn en de kwantificering van de werkhoeveelheden. ​

De gegevens omtrent de werkmethode en de fysieke aard van de goederen zijn de basis voor een goede lay-out. De effectiviteit hangt nauw samen met de mate waarin alles door de medewerkers wordt geaccepteerd. Deze medewerkers dienen bij de beslissingen worden betrokken. ​

Sta je op het punt om een nieuwe HP printer aan te schaffen? Dan heb je flink wat keuzes te maken. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden op het gebied van printers dat het echt wel handig is om te weten waar je op moet letten. We geven je dus ook graag een aantal handige tips waardoor jij straks precies weet welke HP printer je in huis moet halen.

1. Waar wordt de printer gebruikt?

Kijk ten eerste naar het uiteindelijke doel van de printer. Wordt deze op kantoor gebruikt? Dan kun je er vanuit gaan dat je een andere printer zoekt dan voor thuisgebruik. Kijk natuurlijk ook naar de hoeveelheid prints die er met de printer gemaakt zouden moeten worden. Wordt er dagelijks geprint, of heel onregelmatig?

2. Wat wordt er geprint?

Wat voor prints zullen er vooral gemaakt worden? Heb je een kleurenprinter nodig of kan ook een zwart-wit printer voldoen? Afhankelijk van deze keuze heb je natuurlijk ook weer bepaalde cartridges nodig. Je hebt HP cartridges in kleur en in zwart-wit, maar kunt in sommige gevallen ook een print abonnement afsluiten.

3. De juiste cartridges bestellen

Wanneer je een printer koopt wordt deze natuurlijk met cartridges geleverd. Maar wat als deze cartridges op zijn? Ga je zelf op zoek naar nieuwe cartridges, of sluit je een print abonnement af en laat je de cartridges automatisch toesturen? Een print abonnement is bijvoorbeeld alleen mogelijk bij specifieke HP printers. Houdt daarnaast sowieso rekening met het feit dat je de echte HP cartridges wilt gaan bestellen om zowel de kwaliteit van de printer als van de prints hoog te houden.

4. Inkjet- of laserprinter?

HP printer uitkiezen

Net als andere merken biedt ook HP verschillende inkjet- of laserprinters aan. Er zitten natuurlijk best wat verschillen tussen de twee verschillende soorten printers. Het grootste verschil zit hem in de printtechniek. Een inkjet printer werkt met inkt (de inkt wordt door kleine gaatjes uit de printkop op het papier gespoten) en de laserprinter werkt met een laser. Het nadeel van een inkjetprinter is dat de printkop uit kan drogen (de inkt is namelijk vloeibaar). Of je voor inkjet- of laser kiest hangt dus af van de hoeveelheid prints die er dagelijks of wekelijks gemaakt zullen worden (zie punt 1). Wordt er veel geprint? Dan kies je voor inkjet. Wordt er weinig geprint? Dan is een laserprinter een verstandige keuze.

5. Het budget

Iedere printer komt natuurlijk met een eigen prijskaartje: vaak afhankelijk van de mogelijkheden van de printer en de kwaliteit van de prints die gemaakt moeten worden. Een printer waar iedere dag hoge kwaliteit drukwerk voor allerlei vergaderarrangementen mee verricht moet worden zal natuurlijk duurder in aanschaf zijn dan een printer die wekelijks voor een kleine printopdracht ingezet zal worden.

6. Kijk naar de codes

Veel HP printers hebben vreemde codes op het einde in de vorm van kleine lettertjes. Let goed op deze lettertjes! Ze hebben namelijk ieder een essentiële betekenis. Zo is een fwd model printer bijvoorbeeld geschikt om te faxen (f), heeft deze wireless capability (w) én kan er automatisch dubbelzijdig geprint worden (d).

Als bedrijf kan het ontzettend voordelig zijn om een schoonmaakbedrijf in te huren. Niet alleen houd jij zo meer tijd over voor je ondernemerschap, het zorgt er ook voor dat de schoonmaak altijd goed geregeld is. Zo kunnen jij en je medewerkers zorgeloos aan het werk, en zorgt het schoonmaakbedrijf dat alles in orde komt. Maar wat voor voordelen brengt het inhuren van een schoonmaakbedrijf nog meer met zich mee? We leggen ze je graag voor.

1. Lokale contacten

Is de onderneming gevestigd in een stad zoals bijvoorbeeld Amsterdam? Dan kies je natuurlijk voor een schoonmaakbedrijf Amsterdam. Zo steun je niet alleen de lokale economie, maar is het team professionele schoonmakers ook nog eens nabij; en dat betekent dat je ze ook in spoedgevallen makkelijk in kunt zetten. Daarnaast is de kans groot dat ook andere ondernemingen in de omgeving gebruik maken van datzelfde schoonmaakbedrijf; en dat levert je natuurlijk meteen de nodige ervaringen en recensies op.

2. Het personeel blijft productief

Er wordt vaak gebruik gemaakt van schoonmaakmiddelen met allerlei chemicaliën die voor irritaties en vermoeidheid kunnen zorgen. Een schoonmaakbedrijf maakt daarentegen vaak gebruik van milieuvriendelijke, schone en veilige producten wat zorgt voor minder ziekteverzuim onder het personeel.

3. Binnen het budget blijven

Hoewel het inhuren van een schoonmaakbedrijf je natuurlijk een deel van je budget kost, overschrijdt je over het algemeen geen grenzen. Waar je normaliter geld kwijt zou zijn aan personeelsuren, schoonmaakmiddelen en andere zaken, ben je dat budget in dit geval kwijt aan een professionele schoonmaakploeg. Dit schoonmaakbedrijf heeft alle middelen én machines die nodig zijn om goed en snel schoon te maken; zonder dat jij hier extra geld aan kwijt bent.

Kantoor schoonmaken

4. Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Schakel je de diensten van een groen schoonmaakbedrijf in? Dan draag je ook je steentje bij aan het milieu. Deze schoonmaakbedrijven gebruiken namelijk alleen milieuvriendelijke schoonmaakproducten en oplossingen. Niet alleen zorgt dit voor een goede gezondheid van je bedrijf, maar ook voor een verbeterde leefomgeving. En ook dat is een stukje maatschappelijk verantwoord ondernemen!

5. Aanvullende diensten

Is er een congres geweest, of moet de vloerbedekking een keer goed gereinigd worden? Dan heb je direct het benodigde contact bij de hand. De meeste schoonmaakbedrijven leveren namelijk ook aanvullende diensten die goed van pas kunnen komen.

6. Voldoen aan regels en wetten

Een goede schoonmaak is ontzettend belangrijk, en een schoonmaakbedrijf weet precies aan welke regels en wetten zij moeten voldoen. Zo zorg je ervoor dat jouw kantoor altijd goed voor de dag komt en aan alle gezondheidsvoorschriften voldoet!

 

De centrale commerciële organisatie van van der Valk groeit in 2018 verder in het professionaliseren van haar dienstenpakket richting de gast, klant, en interne organisatie. Het one-stop shop concept voor het maken van overkoepelende corporate afspraken en het plaatsen van meeting aanvragen voor alle 69 aangesloten vestigingen blijft de kern van onze activiteiten maar daarnaast zijn wij volop in ontwikkeling op het gebied van digitalisering en het verwezenlijken van duurzame samenwerkingen met onze relaties. Ontzorgen, meedenken en flexibiliteit,  dat staat bij Valkbusiness centraal.

In het vooruitzicht ligt bijvoorbeeld een nieuwe corporate online boeking portal met als doel een nog gebruiksvriendelijker platform en customer journey in het boekingsproces voor u en uw interne klanten. Deze zal zoals nu gepland staat in het eerste kwartaal van 2019 live gaan. Daarnaast is Valkbusiness ook bezig met het opzetten van een Valkbusiness nieuwsbrief als ook centrale account rapportage voor periodieke evaluaties met onze zakelijke accounts.  Het laatste weten we dat daar al enige tijd vanuit de zakelijke boekers veel behoefte naar is en vinden het essentieel daar gehoor aan te kunnen geven.

Op het gebied van nieuw product aanbod is op 1 Oktober het spectaculaire van der Valk Amsterdam-Amstel geopend, 206 kamers, 11 hightech vergaderzalen, 2 restaurants en bar. Tevens is dit het eerste hotel van de keten binnen de ring van onze hoofdstad. Zoals u gewend bent van van der Valk is de locatie dichtbij de uitvalswegen en heeft goede parkeergelegenheid bij het hotel.  In Breukelen A2 is de afgelopen 6 maanden hard gewerkt aan een nieuwe vergadervleugel en vanaf vorige maand heeft zij haar zalencapaciteit vergroot naar circa 1.500 m2 waarvan de grootste ruimte 400 personen in theater opstelling.

Bent u geïnteresseerd in een samenwerking met Valkbusiness, dan verzoeken wij u contact op te nemen via email info@valkbusiness.nl of telefoonnummer 088 0246401. Alle informatie staat tevens vermeldt op onze website;  www.valkbusiness.nl

VERRASSENDE VERGADERLOCATIES

VANZELFSPREKEND VAN DER VALK

Iedere werkgever streeft er natuurlijk na zijn of haar personeel zo tevreden mogelijk te krijgen. Dit is niet alleen goed voor de werksfeer, maar ook voor de productiviteit. Maar is dit wel echt zo? Uit diverse onderzoeken is namelijk gebleken dat tevreden werknemers juist wat passiever zijn dan ontevreden medewerkers. Ook zijn tevreden medewerkers minder makkelijk aan te sporen tot verandering. Zij zijn immers al tevreden over hun werkomgeving en waarom zou dit veranderd moeten worden.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat u er als werkgever er naar moet streven om alleen maar ontevreden medewerkers te hebben. Dus zijn er binnen het bedrijf grote problemen dan moeten deze uiteraard wel verholpen worden.

Wij hebben uitgezocht wat de top 5 ergernissen is op het werk:

  1. Het gebruik van de mobiele telefoon tijdens vergaderingen of tijdens gesprekken met collega’s
    De spreker of collega ervaart of hij of zij niet belangrijk genoeg is om naar te luisteren. Dit is vaak ook het geval. Veel mensen kunnen namelijk maar 1 ding tegelijk en wanneer iemand druk is met de telefoon is het lastig om ook nog het gesprek dat de ander aan het houden is te volgen.
  2. Te laat komen. Niet alleen werkgevers irriteren zich een personeel dat te laat komt, maar ook onder collega’s is dit een belangrijke bron van ergernis. Het is op deze manier lastig om afspraken en planningen te maken.
  3. Het steeds blijven rond mailen van onbelangrijke mails in de CC. Vaak is de afspraak in bedrijven dat al de mailcorrespondentie naar iedereen die hier bij betrokken is wordt doorgestuurd. Dit kan in veel gevallen handig zijn, maar vaak merken we ook dat mensen hier in doorslaan en ook niet relevante mails door te blijven sturen in de CC. Op deze manier lopen mailboxen over en verlies je ook het overzicht in wat nu belangrijke en onbelangrijke mail is.
  4. Onfrisse geur op kantoor. Ook dit staat al jarenlang bovenin de lijst met ergernissen op kantoor. Niet allen collega’s die onfris ruiken zijn een bron van ergernis, maar ook vieze kantoor luchten kunnen als zeer storend worden ervaren. Mensen kunnen zich hier slecht door concentreren. Is dit bij u op kantoor het geval, maar heeft u geen idee waar dit vandaan komt. Laat dan een geuronderzoek door strooming.nl uitvoeren en de bron van de stank wordt snel opgespoord.
  5. We sluiten deze top 5 van ergernissen af met roddelen over collega’s. Dit kan grotere gevolgen hebben dan wij ons vaak beseffen. Iemand kan er zelfs overspannen door raken, omdat hij of zij zich persoonlijk aangevallen voelt. Natuurlijk roepen we allemaal dat we dit niet doen, maar er worden zo’n 600.000 nederlands gepest op het werk. Natuurlijk is niet al het roddelen gelijk pesten, maar het kan wel zo overkomen.

 

Bent u voor zaken veel onderweg? Dan weet u vast hoe vermoeiend al dat reizen kan zijn. Vroeg opstaan om op tijd op uw afspraak te zijn en de files te vermijden. Reizen met de trein kan dan een goed alternatief zijn alleen ook dit vervoersmiddel is helaas niet altijd even betrouwbaar.

Herkent u zich in bovenstaande? Dan is een Privechauffeur misschien wel iets voor u! Natuurlijk is het niet zo dat u dan niet in de file terecht kunt komen, maar het voordeel is dat u zelf niet op het overige verkeer hoeft te letten en u lekker op de achterbank bijvoorbeeld wat voorbereidend werk kunt doen voor de afspraken die u die dag heeft.

Ook hoeft u zich geen zorgen meer te maken over het vinden van een parkeerplek. Uw chauffeur kan u voor de deur afzetten en terwijl u in de afspraak zit zoekt uw chauffeur een geschikte parkeerplek. Op deze manier bespaart u tijd, maar bovenal veel stress!

We hebben vier voordelen voor u op een rijtje gezet:

Tijdsbesparing
Het is niet zo dat de reis met een privé chauffeur korter wordt of minder lang duurt, maar u kunt uw tijd wel nuttig besteden. Zo kunt in de auto nog even de punten voor de afspraak doornemen. Of bijvoorbeeld uw mail beantwoorden. Op deze manier wordt de tijd die in de auto zit geen verloren tijd, maar gewoon nuttige werktijd.

Ontspanning
Het kan zijn dat het verkeer u veel stress oplevert. De vele auto’s die om u heen rijden. Die bestuurder die niet oplet en ook dat telefoontje wat u nog onderweg af wilt handelen. Het kan dan ontspannend werken wanneer u niet op het verkeer hoeft te letten en u zich onderweg gewoon met andere zaken bezig kunt houden. Of zelfs een dutje kunt doen.

Comfortabel
U kunt er voor kiezen om een privé chauffeur met of zonder auto te huren. Wanneer het zonder auto is wordt u met uw eigen auto naar de plaats van bestemming gebracht. Mocht u er voor kiezen om een chauffeur met auto te kiezen dan kunt u natuurlijk ook een keuze maken in het type auto. Meer beenruimte achterin of wellicht zelfs tv-schermpjes achterin voor de nodige ontspanning.

Veiligheid
Het kan ook zijn dat u kiest voor een privé chauffeur, omdat u tijdelijk zelf geen auto kunt rijden. Bijvoorbeeld door een gebroken arm of andere gezondheidsklachten. Het is dan verstandig om u te laten rijden. Sterker nog het is dan niet eens toegestaan om zelf een auto te besturen.

The Mobility Group biedt kwalitatief hoogwaardige parkeer- en vervoersoplossingen. Of het nu gaat om chauffeursdienstenvalet parkingshuttle services of het volledig uit handen nemen van alle mobiliteit tijdens een event. Met ons track record van ruim 20 jaar bent u bij ons verzekerd van onderscheidende service tegen scherpe tarieven.

Verdiep u eens in de mogelijkheden en buig uw ergernis om tot iets nuttigs!

 

Stel je voor: je krijgt je droombaan aangeboden, maar deze bevindt zich aan de andere kant van het
land… en je kan echt niet op en neer reizen. Verhuis jij voor deze baan?
Natuurlijk is het niet een vaak voorkomende situatie om te verhuizen voor werk. Soms vinden
mensen een baan ver weg die niet per se hun droombaan is. Mensen die werkeloos zijn zullen
misschien ook moeten verhuizen als ze een baan vinden nadat ze lang hebben gezocht. Verhuizen
voor je baan is niet voor iedereen een even zware keuze. Een student die net is afgestudeerd is
meestal eerder bereid om te verhuizen voor een baan dan een volwassen vrouw die met haar man
en kinderen gesetteld is in een woonhuis op een plek waar ook haar sociale kring zich bevindt.
Als het puntje bij paaltje komt en je besluit de baan te nemen, zijn er veel afwegingen die gemaakt
moeten worden voordat je klaar bent om te gaan verhuizen. Om mensen die deze ingrijpende keuze
moeten maken een handje te helpen, hebben wij hier wat informatie en argumenten voor je die
hopelijk helpen bij de keuze.

Verhuizen voor je werk, wel doen?

Als je overweegt te verhuizen voor een baan, is deze baan óf je droombaan, óf je hebt hem hard
nodig. Dit zijn al twee vrij sterke argumenten om te besluiten te verhuizen voor je baan. Het
verhuizen voor een baan moet je zien als een avontuur: een nieuwe begin in een nieuwe stad! Er zijn
kansen om nieuwe vrienden te maken en nieuwe collega’s te leren kennen. Als je het verhuizen als
positieve verandering, zal deze positieve mindset zorgen dat je je goed gaat voelen over verhuizen!
Ook is het leuk om meer te leren over plek waar je naar toe verhuisd om jezelf enthousiast te maken
over de nieuwe stad. Als je al van tevoren weet dat er leuke parkjes en fijne restaurants in de buurt
zijn, zullen deze een groot pluspunt zijn wanneer je de pluspunten en minpunten tegen elkaar
afweegt.

Verhuizen voor je werk, niet doen?

Wanneer je eenmaal gesetteld bent kan verhuizen lastig zijn. Je woonhuis en vriendenkring zijn
moeilijk om op te geven of mee te slepen. Daarnaast moet je eventuele gezinsleden en huisdieren
ook meenemen in een verhuizing. Deze gezinsleden hebben ook activiteiten en vrienden in de
huidige woonplek die ze zouden moeten verlaten om te verhuizen – net als jij. Je moet bereid zijn je
oude leven achter te laten om te verhuizen voor een baan.

Huren of kopen?

Wanneer je hebt besloten dat je gaat verhuizen, komt een nieuwe reeks dilemma’s. Een keuze die
gemaakt moet worden: ga je kopen of huren wanneer je besluit te verhuizen? Een punt om deze
keuze op te baseren is de duur van je nieuwe contract. Als je van tevoren weet dat je een lang
contract hebt, kun je misschien gaan kijken naar een woonhuis. Als je een kort contract krijgt en de
verlenging hiervan nog niet zeker is, is een huurhuis een goede optie. Huren is ook een goed idee
wanneer je op korte termijn moet verhuizen maar graag wat langer nadenkt over een grote keuze
zoals een huis kopen. Dan is eerst voor enkele maanden een huis of appartement huren terwijl je op
koophuizenjacht gaat geen slecht idee.

Staat er binnenkort een beursbezoek of wellicht een open dag op de planning? Steel dan de show met een mooie loper met bedrijfslogo om uw gasten te ontvangen. Dit geeft net even een extra touch en de gasten zullen zich als echte vips voelen wanneer ze over de rode loper uw stand of bedrijf binnen komen lopen.

U kunt deze rode lopers huren bij rodelopers.com. Diverse formaten, kleuren en mogelijkheden!

Mocht u van plan zijn om de loper vaker te gaan gebruiken dan is het ook nog het overwegen waard om er zelf een aan te schaffen en ook dit is mogelijk via dezelfde website.