Category

Personeelsfeest

Category

Voor een klein kantoor is het organiseren van een personeelsfeestje waarschijnlijk zo gepiept. Maar er zijn ook bedrijven met honderden personeelsleden die jaarlijks een groot personeelsfeest organiseren. Zij heten soms ook familieleden welkom en smeden teambanden terwijl er interessante lezingen zijn, hapjes verschijnen en ook de drank rijkelijk vloeit. Achter dergelijke grote personeelsfeesten gaat een heuse organisatie verscholen. Een organisatie waar waarschijnlijk weken of zelfs maanden werk aan voorafgaan. En in dergelijke gevallen kan een CRM-systeem heus wel een meerwaarde zijn.

Wat is CRM-software?

CRM-software is eigenlijk een kant-en-klaar programma voor het managen van klantcontacten. Hierbij worden alle gegevens maar ook alle contactmomenten gecentraliseerd waardoor er bij elke klant een 100% zicht is op de relatie met de onderneming. Hierdoor kunnen verschillende medewerkers het contact met de klant aangaan zonder aan duidelijkheid in te boeten. Hoewel dergelijke systemen aanvankelijk werden gemaakt in functie van het beheer van de klantrelatie, kunnen ze ook eenvoudig elders worden toegepast. Zo gebruiken veel bedrijven CRM-software ook voor leveranciersbeheer of zelfs als HRM-tool. In de praktijk gebruik je het ook al even eenvoudig voor het personeelsfeest.

Helder communiceren met alle genodigden

Omdat personeelsleden van verschillende vestigingen al dan niet aanwezig zullen zijn en misschien wel wederhelften en kinderen meenemen, zal er al snel een stortvloed aan communicatie ontstaan. Deze gegevens kan je bijhouden in een Exceldocument, maar het is toch eenvoudiger om de communicatiemomenten te centraliseren en automatisch informatie door te laten sturen vanaf de CRM-software. Omdat lang niet alle CRM-tools eenvoudig communiceren met andere programma’s, loont crm software vergelijken. Het resultaat van zo’n heldere communicatie? Je geeft elke genodigde een uniek gevoel. En dat is bij een personeelsfeest niet onbelangrijk.

Ook inzetbaar voor leveranciers

De CRM-software is niet alleen een meerwaarde in de relatie met genodigden, maar ook met leveranciers. Zoals ze het in de transportsector vast wel kunnen beamen zijn deadlines hier cruciaal. Een laattijdig antwoord op de vraag van een cateringbedrijf en er zijn misschien wel geen amuses. Of een vergeten factuur en we drinken water in plaats van champagne. Maar weinig sectoren zijn zo gevoelig voor deadlines als de eventsector. Door CRM-software te gebruiken behoud je het overzicht op de volledige event, terwijl je eenvoudig milestones, deadlines, budgetten en tarieven in het oog houdt.

CRM systeem personeelsfeest

Bespaar tijd met CRM-software

Mails die elkaar kruisen, bijlagen die verloren gaan en paniekerige telefoontjes die elkaar opvolgen: bij het organiseren van een groot personeelsfeest is dat lang geen uitzondering. En als het een themafeest is of indien er een dresscode wordt opgelegd? Dan is het hek vaak helemaal van de dam! Aangenaam is dat natuurlijk niet, zeker niet wanneer er naast de organisatie van het personeelsfeest ook personeelsadministratie of andere taken op de agenda staan. Door CRM-software te gebruiken voorkom je dergelijke problemen en bespaar je bovendien veel tijd. Niet alleen beperkt dat het aantal overuren, maar ook de druk en de stress neemt af. En zo hoeft het organiserend management op de dag van het event niet de man met de hamer tegen te komen.

Wintergevoel met het team

Beste lezer ik wil u vandaag meenemen in de wereld van bedrijfsuitjes in Winterberg

De leukste bedrijfsuitjes in Winterberg

  1. Weekendje skien – bedrijfs uitje in Sauerland
  2. Weekendje Winterberg voor groepen
  3. Dagtocht naar de sneeuw in Sauerland
  4. Wintersport dagarrangement – personeelsfeest in Winterberg
  5. bedrijfsuitje winterberg ? volledig verzorgd bedrijfsfeest – Wintersport in Winterberg

Met recreatieve groet,

Christel Gieling
Zakelijk.nl

Soms loop je wel eens op kantoor rond, en denk je tot jezelf: goh, deze mensen weten echt niet hoe ze zich leuk aan moeten kleden… Dan heb ik goed nieuws voor jou, want met een kleine tip kunnen al jouw collega’s er net zo goed uit zien als jij. Natuurlijk zien ze er het beste uit met een klassieke look: met witte overhemden.

Netjes in pak met een wit overhemd

Netjes in pak, we zien het steeds minder. Maar het zou zo een mooie comeback zijn, toch? Iemand die in een mooi pak rond loopt is leuker om naar te kijken, dan iemand die in zijn joggingpak rond loopt. In de meeste gevallen dan tenminste. Maar wat heeft dit met witte overhemden te maken vraag je je af? Het zit allemaal in de combinatie, hoe je een pak draagt en welke uitstraling je daarmee hebt. Een pak moet ten eerste natuurlijk wel netjes zitten, anders schiet je er toch niets mee op. Dan moet het juiste witte overhemd er in. Een optie is dan nog om een leuke bijpassende stropdas uit te zoeken. En vind je een stropdas nou echt helemaal niets? Dan is het voor jou een goed idee om te kijken bij de witte overhemden met  een leuk printje in de boord en manchetten. Als het dan het bovenste knoopje van je overhemd open laat, dan heb je een hartstikke leuke uitstraling. En net als bij stropdassen, kan je  bij deze overhemden ook kiezen tussen een druk of rustig printje. Waar jij zin in hebt.

Hoe voel ik me prettig in een wit overhemd?

Voor sommige mannen kan het dragen van een wit overhemd best eng zijn. Soms schijnen ze door, er komen snel vlekken op en wat als het toch niet helemaal goed zit? Dat doorschijnen, is snel op te lossen. Wat veel mannen doen, is dat ze een wit onder T-shirt dragen onder hun witte overhemd. Dan weet je zeker dat het niet opvalt dat je overhemd doorschijnt. Over de mouwen zit het jasje van je pak, dus daar hoef je geen rekening mee te houden dat die doorschijnen. En ben je bang voor vlekken? Kijk dan gewoon een beetje uit met wat je eet en  waar je bij in de buurt komt. En voor zover als de maat gaat, er zijn genoeg webshops, zoals HemdVoorHem.nl, waar je verschillende overhemden kan bestellen. Als je ze dan lekker thuis gepast hebt en hebt besloten welke jij het beste vindt zitten, dan stuur je de rest terug.

Een actief dagje met collega’s of relaties aan het strand. Lekker uitwaaien en de strijd met elkaar aan gaan met diverse strandactiviteiten als blokarten, raften, vliegeren, beachvolley en nog veel meer natuurlijk!

Op www.strandfeest.nl vindt u 27+ heerlijke strandarrangementen voor u en uw hele team! Om u een indicatie te geven heb ik 5 arrangementen voor u uitgelicht.

Voordelen van deze website

  • Gratis locatie advies
  • Vergaderlocaties met de beste prijs-kwaliteit
  • Cadeaupunten bij uw boekingen
  • Exclusieve vergader aanbiedingen
  • 100% hospitality
  • Complete vergaderarrangementen

Benieuwd, bekijk hier het totaalaanbod www.strandfeest.nl

Kunnen wij u helpen met het zoeken en boeken van uw strandfeest? Bel dan gratis 0800- 7 807 807 voor hulp en advies van onze vrijetijdsspecialisten. Wij zijn van ma-do bereikbaar van 09.00 – 22.00 uur, vrijdag van 09.00 – 17.30 en zat-zon van 10.00-14.00 uur.

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Zakelijk.nl

Het organiseren van een personeelsfeest is leuk om te doen, maar het kost wel veel energie en tijd. Wil jij zeker weten dat jouw personeelsfeest helemaal geslaagd wordt? Lees dan in dit artikel hoe je jouw feest moet organiseren en je weet zeker dat je een knallende fuif op kunt zetten voor je collega’s.

Stappenplan voor het organiseren van een personeelsfeest
Om een personeelsfeest te organiseren, volg je de volgende stappen:
1. Leg een datum vast voor het feest.
2. Zoek een geschikte locatie voor het feest en leg deze locatie in kwestie vast.
3. Bedenk de activiteiten die je wil organiseren voor het feest: hoe komt het feest er precies uit te zien? Is er alleen een borrel of wordt er ook gegeten? Is er een activiteit in de middag, of is het alleen een feest voor in de avond?
4. Regel alle losse elementen van het feest. Voor het diner is dit de catering, voor de borrel gaat het om hapjes, drankjes, muziek en verlichting.
5. Verstuur de uitnodigingen. Zet hier in ieder geval de datum, de locatie en de vanaf-tijd van het personeelsfeest op. De eindtijd en planning kun je eventueel ook vermelden op de uitnodiging.
6. Coördineer alle elementen van het feest, zoals de muziek, de catering en het aankleden van de locatie.
7. Regel eventueel enkele extra’s, zoals een rode loper van Rodelopers.com.

Heb je alle stappen goed opgevolgd, dan hoef je alleen nog maar te genieten van het gezellige personeelsfeest.

Een geslaagd personeelsfeest organiseren: hier moet je aan denken
Er zijn enkele dingen waar je in ieder geval aan moet denken als je een personeelsfeest wil organiseren, namelijk het eten, drinken, eventuele georganiseerde activiteiten, de verlichting, de sanitaire voorzieningen, de muziek en de parkeergelegenheid. Daarnaast is het belangrijk om goed na te denken over de indeling van de dag, zodat de verschillende elementen van het feest optimaal samen vallen. Heb je bijvoorbeeld een activiteit in de middag, dan moet deze activiteit aansluiten op de lunch of het diner daarna.

Ga terug in de tijd en geniet van de muziek van toen! Tijdens de Dance Classic avond worden oude tijden herleefd. Een all-in avond met onbeperkt eten en drinken!

Bij binnenkomst hoor je de oude tijden herleven met bekende melodieën. De meest gedronken cocktail van die tijd De Knipperbol staat bij binnenkomst al voor u klaar. Na deze heerlijke cocktail wordt de vers gezette koffie geserveerd. Tijdens de rest van de avond kunt u onbeperkt genieten van bier fris en wijnen.

Voetjes van de vloer! De dansvloer is vrij en helemaal van u. De koks -brigade is ondertussen druk in de weer om een overheerlijk koud en warm buffet voor u te bereiden en te serveren, waar u naar hartenlust van kunt genieten.  met o:a  salades, vlees en visspiegels, warme gebraden beenham, saté , kipfilet enz wel meer dan 40 gerechten en alles onbeperkt.

Nadat u allemaal genoeg gegeten hebt zal de muziek weer ten strijde trekken en de sfeer weer opzwepen. Ook de nostalgische ijscokar zal deze avond niet ontbreken. Mochten er verzoekplaatjes zijn, dan kunt u deze doorgeven aan onze DJ, hij zal ze dan zeker ten gehore brengen. Zo zal de avond tot het eind toe gezellig en swingend zijn.

Als de klok  12 uur slaat zal deze gezellige avond ten einde zijn, maar als finale hebben we nog een paar geweldige uitsmijters voor u in petto. Op deze avond kunt u tegen een meerprijs een gastoptreden van bijvoorbeeld Tina turner, Mister Soul of de Queen reserveren.

ALL-IN themafeest

 

Kom samen met uw collega’s naar onze nieuwe bowlingbaan. Een avondje genieten, maar natuurlijk ook dat competitie gevoel oproepen. Wie gooit de eerste strike!

Centraal gelegen, nabij de A28 treft u De Bonte Wever Assen, hét sport- en evenementencentrum van het noorden. Verrassend compleet met een unieke all-in hotelaccommodatie. Ons complex biedt ontelbare mogelijkheden op zeer uiteenlopende gebieden. Voor welke gelegenheid dan ook, sportief, ontspannend, feestelijk of zakelijk.

Bowlingarrangement – Leuk teamuitje in Assen

De voetjes van de vloer op de hits van vroeger! Stilzitten is er niet bij. Abba, Saturday Night Fever of een verzoeknummer. Ook zin in een feestje? Kom dan samen met uw collega’s swingen op dit themafeest in Nijmegen!

De voetjes van de vloer op de bekende en minder bekende hits van vroeger. Stilzitten is er tijdens dit swingende themafeest in Nijmegen niet bij. Abba, Saturday Night Fever of een verzoeknummer. Ze komen allemaal voorbij. Ook zin in een feestje? Kom dan samen met uw collega’s swingen op dit themafeest in Nijmegen met uw volgende bedrijfsfeest of personeelsfeest.

Old Cave is de meest verrassende feestlocatie uit de 16e eeuw in hartje stad Nijmegen. Voor wie echt iets bijzonders zoekt is Old Cave de feestlocatie bij uitstek. Dit unieke eeuwenoude pand bied voor elk feest wat wils.

Swingend Themafeest in Nijmegen?